اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر علوم

خودروی کارتینگ ساخت دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از خودرو کارتینگ ساخته شده توسط دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

خودروی کارتینگ ساخت دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، طی مراسمی با حضور غلامرضا خواجه سروی از خودرو کارتینگ ساخته شده با دستان توانای دانشجویان متعهد و سختکوش دانشگاه سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

خودروی کارتینگ به عنوان نخستین پله در رسیدن به اتومبیلرانی حرفه‌ای شناخته می‌شود.

این پروژه با همکاری گروه مکانیک و مهندسی مواد پایه‌ریزی شد.

این خودرو دارای حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد کیلومتر در چهار ثانیه است که با توجه به عدم وجود سیستم تعلیق در این خودرو شتاب جانبی 4g نهایت لذت را برای یک تفریح سالم فراهم می‌آورد.

همچنین با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت رئیسه دانشگاه، سرای قرآن و عترت و خانه فرهنگ دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

دومین دوره مسابقات ماشین ابزار در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

دومین دوره مسابقات ماشین ابزار با هدف عملی کردن آموخته‌های تئوریک و ایجاد یک فضای رقابتی و در عین حال دوستانه در بین دانشجویان و ایجاد انگیزه و علاقه برای فراگیری بهتر و مؤثرتر دانش‌های فنی، توسط انجمن علمی گروه مهندسی صنایع و با همکاری کارکنان کارگاه‌های آموزش و مساعدت اداره فرهنگی دانشگاه در محل کارگاه های آموزش دانشکده مهندسی شهید نیکبخت برگزار شد.

در این دوره از مسابقات دانشجویان رشته‌های مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، سخت افزار و ... در قالب 12 تیم دو نفره به رقابت پرداختند و در پایان به سه تیم برتر از طرف انجمن علمی گروه مهندسی صنایع جوایزی به رسم یادبود تقدیم شد.

انتهای پیام/75002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول