اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

بسیج رمز رسیدن ملت ایران به قله‌های بزرگ پارسایی و پایداری است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: برای رسیدن به تمام افق‌های بلند آرمانی انقلاب اسلامی باید بر دو قله پارسایی و پایداری ایستاد.

بسیج رمز رسیدن ملت ایران به قله‌های بزرگ پارسایی و پایداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در دیدار با اعضای  بسیج دانشجویی این استان اظهار داشت: یقین دارم که حضور در جمع فرزندان برومند انقلاب اسلامی و شیفتگان نظام اسلامی و کسانی که دل در گروی ارزش‌های اسلامی و اعتقادی دارند؛ یک توفیق برای مسئولان است.

وی ادامه داد: امید است این توفیق برای تمام کسانی که در نظام اسلامی منشأ خدمت هستند، مستمر باشد.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: برای رسیدن به تمام افق‌های بلند آرمانی انقلاب اسلامی باید بر دو قله پارسایی و پایداری ایستاد.

عزیزی از پارسایی به عنوان خدامحوری، تقوا، دین‌مداری نام برد و تصریح کرد: پارسایی یعنی حرکت در مسیر ارزش‌هایی که در نهایت قرب الی‌الله است.

وی با بیان اینکه بسیج رمز رسیدن ملت ایران به دو قله بزرگ پارسایی و پایداری است، اضافه کرد: بسیج در نگاه کلان و آرمانی فتح‌الفتوح قله‌های بزرگ است.

عزیزی گفت: بسیج دانشجویی به عنوان عضوی از بدنه بسیج می‌پذیرد که این مجموعه میراث گرانبهای بزرگ اندیشه‌های وحی‌گونه و توحیدی امام راحل است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: اگر آرمان‌های بلند و تفکر عالی امام (ره) نبود؛ شاید امروز از نعمت بزرگ بسیج هم بهره‌مند نبودیم.

عزیزی با بیان اینکه بسیج تنها مجموعه‌ای است که زمینه‌ساز رسیدن به قله‌های پایداری و پارسایی است، تصریح کرد: هر کشوری به این دو قله بزرگ دست یابد؛ شکست‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: بدون شک نظام اسلامی ما سربلندی و عزت خودش را مرهون ایثار و از خودگذشتگی مردان و زنان غیرتمند و فداکار است.

استاندار هرمزگان، بسیج را نمونه بارز ایثار، شجاعت، مردانگی، غیرت و فداکاری دانست و افزود: اگر از خودگذشتگی، ایثار و مردانگی بسیج نبود؛ بدون شک به این استقلال و مرز از عزت و سربلندی نمی‌رسیدیم.

وی ابراز داشت: در یک نگاه و مفهوم کلان پاسداری از ارزش‌های اسلام به عنوان مأموریت بزرگ بسیج است که امروز مردم نیز در این مأموریت نقش‌آفرین هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری فرزندان انقلاب در این است که در مسیر تحقق ارزش‌های الهی حرکت و برای جاودانگی ارزش‌ها تلاش کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: نگاه و تفکر بسیجی، ایران اسلامی را به قله‌های بزرگ افتخار، آزادی و آزادگی رسانده است.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه باید به دنبال امید، اعتماد، اطمینان و اثبات کارآمدی نظام باشیم، اذعان داشت: دشمن تلاش زیرکانه‌ای در دست اقدام دارد که فرزندان انقلاب را از آینده انقلاب ناامید کند.

عزیزی با اشاره به توفیقات علمی حاصل شده به ویژه در دولت نهم و دهم و حرکت در مسیر جهاد علمی تصریح کرد: حرکت در مسیر جهاد علمی باعث شده توفیقات بزرگ در عرصه‌های مختلف همانند انرژی هسته‌ای، هوافضا، پزشکی، صنعت و.. حاصل آید؛ اگرچه هرچه به سمت قله‌های علمی برویم، مرتفع‌تر می‌شود.

گفتنی است در این نشست نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، دغدغه‌های خود را در فضای صمیمی با استاندار هرمزگان مطرح کردند.

انتهای پیام/88007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول