اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سنگرسازی که به یاران بی‌سنگرش پیوست ـ 3

شجاعت و دائم‌الذکر بودن از خصوصیات شهید محمدعلی‌پور است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی خوزستان گفت: شجاعت و دائم‌الذکر بودن از خصوصیات بارز شهید محمدعلی‌پور بود.

شجاعت و دائم‌الذکر بودن از خصوصیات شهید محمدعلی‌پور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدجعفرزاده دشتی ظهر امروز در حاشیه تشییع پیکر شهید صادق محمدعلی‌پور در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: شهید محمدعلی‌پور در بین رزمندگان در بخش پشتیبانی مهندسی از نظر شجاعت نمونه‌ای نداشت و بی‌مانند بود.

وی با اشاره به خصوصیات شخصی شهید محمدعلی‌پور خاطر نشان کرد: این شهید بزرگ در شب‌های عملیات بی‌مهابا و بدون کوچک‌ترین ترسی به کار احداث خاکریز اقدام می‌کرد و حتی لحظه‌ای در این باره به خود هراس راه ندارد.

جعفر‌زاده دشتی با اشاره به اینکه اخلاص بسیار زیاد این شهید وی را متمایز از دیگران کرده‌بود، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن لحظه‌ای از خود و اقدامات خود در دفاع مقدس تعریف نکرد و به این دلیل تا زمان شهادتش بین مردم شهرش نیز مظلوم و ناشناخته بود.

مسئول کانون سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی خوزستان افزود: شهید محمدعلی‌پور الگوی بارز برای جوانان است و باید به شناخت ابعاد مختلف شخصیت این شهید والا پرداخت.

وی تاکید کرد: از همرزمان این شهید بزرگ تنها یاد و خاطره‌ای از صادق محمدعلی‌پور در اذهان می‌ماند و باید کوشید تا این یاد و خاطره با شناخت صحیح این شهید والا مقام ماندگار و عمیق باشد.

انتهای پیام/72006/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول