اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سنگرسازی که به یاران بی‌سنگرش پیوست-1

پیکر شهید محمدعلی‌پور فردا صبح تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: پیکر جانباز سرافراز، شهید صادق محمدعلی‌پور فردا صبح از خیابان امام خمینی(ره) شوشتر تشییع می‌شود.

پیکر شهید محمدعلی‌پور فردا صبح تشییع می‌شود

سرهنگ پاسدار عبدالهادی حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: تشییع پیکر شهید صادق محمدعلی‌پور فردا صبح راس ساعت 9 از مقابل مسجد میرشکار واقع در خیابان امام خمینی(ره) شوشتر آغاز می‌شود.

وی گفت: شهید محمد علی‌پور از جان‌برکفان جهاد سازندگی بوده است و تلاش زیادی در پشتیبانی از دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه شهید محمدعلی‌پور دو نوع جانبازی داشت، خاطر نشان کرد: این شهید به دلیل اصابت ترکش به ناحیه شکم جانباز شده بود و 5 درصد نیز جانبازی اعصاب روان داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید محمدعلی‌پور به دلیل عفونت محل اصابت ترکش به شکمش در دوران دفاع مقدس در روزهای گذشته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر بستری شد و پس از گسترش عفونت در بدنش و وارد شدن بخش‌های دیگری از بدن به این بیماری مانند کلیه‌ها و ریه‌ها پس از وخامت شرایط جسمی بامداد امروز به یاران بی‌سنگرش پیوست.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول