اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سنگرسازی که به یاران بی‌سنگرش پیوست ـ 2

پیکر شهید صادق محمدعلی‌پور در شوشتر تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر شهید صادق محمدعلی‌پور پیش از ظهر امروز در شوشتر تشییع شد و در قطعه جانبازان و رزمندگان شوشتر چهره در نقاب خاک کشید.

پیکر شهید صادق محمدعلی‌پور در شوشتر تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شهید صادق محمدعلی‌پور که از ناحیه شکم، اعصاب و روان و شیمیایی جراحات هشت سال دفاع مقدس را سال‌ها با خود همراه داشت شامگاه چهارشنبه در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر پس از دو هفته بستری دیده از جهان بست و به یاران بی‌سنگرش پیوست.

شهید محمدعلی‌پور از اعضای فعال جهاد سازندگی شهرستان شوشتر و در بخش مهندسی پشتیبانی جنگ در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری فعال داشت.

وی با استشمام گاز‌های شیمایی در جبهه‌های حق علیه باطل جانبازی شیمایی، پنج درصد جانبازی اعصاب و روان و به دلیل اصابت ترکش در شکم نیز دارای درجه جانبازی بود که پس از تحمل یک دوره بیماری و بستری در بیمارستان شوشتر دیده از جهان بست و به ابدیت پیوست.

پیش از ظهر امروز پیکر این شهید بزرگ میان اشک و آه همرزمانش پس از تشییع باشکوه در قطعه جانبازان و رزمندگان شهرستان شوشتر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول