اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره خبر داد

فعالیت 33 هیئت ورزشی در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره گفت: 33 هیئت ورزشی در شهرستان خرم‌دره مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت 33 هیئت ورزشی در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد ابراهیم خلیل‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد امور جوانان این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای توسعه ورزش در خرم‌دره اظهار داشت: 33 هیئت ورزشی در شهرستان خرم‌دره مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه 9 نفر به صورت تمام‌وقت در اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره فعالیت می‌کنند، گفت: 20 نفر نیز به صورت پاره‌وقت در اماکن مختلف ورزشی مشغول به کار هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره افزود: این تعداد افراد در سالن ورزشی 3 هزار نفری، سالن ورزشی بانوان کوثر، سالن ژیمناستیک، مجموعه ورزشی شهید خرمی و استخر و چمن مصنوعی خرم‌دره در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به پروژه پیست دوومیدانی و زمین چمن فوتبال شهر خرم‌دره عنوان داشت: زمین چمن به صورت کامل به اتمام رسیده و تحویل اداره کل ورزش و جوانان شده است.

خلیل‌پور به پروژه سکوی تماشاگران اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه از سال 89 به همان صورت باقی مانده است.

وی تصریح کرد: برای پروژه پیست دوومیدانی نیز منتظر اعتبار هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به پروژه سالن ورزشی روستای نصیرآباد تصریح کرد: دیوار غربی این سالن کامل شده و دیوار شرقی آن نیز در حال احداث است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی روستای نصیرآباد اضافه کرد: در تلاش هستیم که این پروژه در سوم خرداد ماه سال 92 به بهره‌برداری برسد.

خلیل‌پور با اشاره به کسب 86 مدال کشوری توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای در سال 89 خاطرنشان کرد: در سال 90 این تعداد به 100 مدال افزایش پیدا کرد که امیدوار هستیم در سال‌جاری تعداد مدال‌های کسب شده ورزشکاران خرم‌دره‌ای 20 درصد رشد داشته باشد.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول