اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان

مدیرکل جدید ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی معرفی شد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل جدید ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم معارفه خود که با حضور معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: تهیه یک برنامه محوری یکی از موضوعات مهمی است که باید در دستور کار سازمان ورزش و جوانان قرار بگیرد.

جهانگیر خبازی افزود: برهمین اساس برنامه‌ریزی هدفمند چراغ راه مدیر برای خروج از روزمرگی و جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی است.

وی از جوانان به عنوان مدیرانی خلاق و متفکر نام برد و گفت: بهره‌گیری از جوانان در مدیریت سازمان ورزش و جوانان بستر تحقق برنامه‌های این سازمان را بیش از پیش محقق می‎سازد.

خبازی بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان را از دیگر اولویت‌های کاری خود برشمرد و افزود: در هر جامعه‌ای احترام به پیشکسوتان ورزش دیده می‎شود که این مسئله از نشانه‌های رشد و فرهیختگی جامعه محسوب می‎شود.

سرپرست سابق ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این اداره‌کل، بیان داشت: برگزاری انتخابات روسای هیئت‌های کشتی، فوتبال، دوچرخه سواری و کاراته، برگزاری 100 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر از مهم‌ترین این اقدامات محسوب می‎شود.

عبدالرحمان قاسمی ادامه داد: بهره‌برداری از ساختمان استخر شهید اکبری در سامان، سالن ورزشی شیخ شبان و کلنگ‌زنی سالن ورزشی کیار از دیگر این اقدامات به شمار می‎رود.

در پایان این نشست، با حضور معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی از زحمات رحمان قاسمی به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری تجلیل و جهانگیر خبازی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.

انتهای پیام/68006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول