اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

بانوان قمی به سپک تاکرای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام تیم سپک تاکرا بانوان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

بانوان قمی به سپک تاکرای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بانوان فعال در هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم خوشبختانه در بیشتر رشته‌هایی که آقایان نیز در آنها حضور دارند، تخصص فعالیت دارند و این مایه خرسندی و دلگرمی بیشتر مجموعه هیئت برای ایجاد شرایط و امکانات مورد نیاز ورزش قهرمانی و حرفه‌ای بانوان است.

وی اضافه کرد: با اینکه نزدیک به دو سال از تشکیل فعالیت فدراسیون انجمن‌های ورزشی و به دنبال آن هیئت‌های این فدراسیون در استان‌های مختلف کشور می‌گذرد یکی از این هیئت‌ها که به صورت فعال به توسعه ورزش می‌‌پردازد هیئت قم است، اما سپک تاکرا رشته‌ای است که از قبل از آن هم در قم فعالیت و رونق خوبی بین آقایان و بانوان ورزشکار داشته است.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: به همین منظور قم از جمله استان‌هایی است که در سپک تاکرا سابقه خوبی دارد و ورزشکاران ما در رقابت‌های لیگ و همچنین پیکارهای سپک تاکرا قهرمانی کشور حضور موفقی را در دوره‌های قبل تجربه کرده‌اند.

وی یادآور شد: در سال قبل تیم سپک تاکرا بانوان قم در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حضور داشت و با اینکه توان و بضاعت ما در مقایسه با برخی استان‌های دیگر کمتر بود، اما انصافاً شاهد عملکرد خوبی از سوی این تیم و اعضای آن بودیم.

ساری در ادامه با اشاره به در پیش بودن مسابقات سپک تاکرا قهرمانی بانوان کشور عنوان کرد: با توجه به اینکه در دهه مبارک فجر و روزهای منتهی به مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، انجمن سپک تاکرا فدراسیون انجمن‌های ورزشی برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات سپک تاکرا بانوان قهرمانی کشور را انجام داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی قرار است بانوان مطرح سپک تاکرا کشور از استان‌های گوناگون از روز بیست و چهارم بهمن ماه یعنی سه‌شنبه هفته آینده رقابت‌های خود را برگزار کنند تا برترین‌های کشور مشخص شوند.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اذعان داشت: به همین دلیل تیمی متشکل از برترین‌های سپک تاکرا بانوان قم تشکیل شده و این تیم هم اکنون مشغول انجام تمرینات و کارهای آماده‌سازی خود است تا با تمام توان به مصاف حریفان برود، رقابت‌هایی که در مدت سه روز با هدف انتخاب ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی (اردیبهشت سال آینده در اندونزی) به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول