اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

بانوان قمی در لیگ سپک تاکرا پرقدرت حاضر می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به ترکیب تیم سپک تاکرا بانوان قم گفت: این تیم امسال حضور پرقدرتی در پیکارهای لیگ دسته اول سپک تاکرا بانوان کشور خواهد داشت.

بانوان قمی در لیگ سپک تاکرا پرقدرت حاضر می‌شوند

ندا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: تجربه موفقی از حضور در دوره قبلی پیکارهای لیگ سپک تاکرا بانوان کشور داریم و فکر می‌کنم که تیم فعلی بتواند نتایج خوبی در رقابت با حریفان مطرح خود کسب کند.

وی با اشاره به مشخص شدن ترکیب تیم سپک تاکرا قم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، عنوان داشت: با برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تهران میزبانی دومین دوره لیگ دسته اول سپک تاکرا بانوان کشور را بر عهده دارد.

زمانی بیان داشت: با توجه به رشد و توسعه این رشته ورزشی در نقاط مختلف کشور، برگزاری دور رفت دومین دوره مسابقات لیگ سپک تاکرای بانوان کشور در تهران می‌تواند زمینه بروز استعدادهای این رشته ورزشی و همچنین ارائه توانمندی بانوان این رشته را نمایان کند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: مسابقات دور رفت دومین دوره لیگ سپک تاکرای بانوان کشور در بهمن ماه جاری در تهران در حالی برنامه‌ریزی شده است که ورزشکاران این رشته به مدت دو روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: تیم سپک تاکرای بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با ترکیبی از نفرات آماده که پیش از این سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور و المپیاد ورزشی ایرانیان را در کارنامه و سابقه خود دارند، در نخستین دوره لیگ سپک تاکرای کشور حضور یافته است.

زمانی با اشاره به ترکیب تیم سپک تاکرای بانوان قم در دور رفت این دوره از رقابت‌ها یادآور شد: این تیم در لیگ سپک تاکرای بانوان کشور با حضور لیلا محمدی، ندا مرادی، شهناز جعفرزاده، طاهره رحیم‌زاده، فاطمه رضایی، حمیده خورشید، خدیجه جعفرزاده و فاطمه رمضانی به مصاف حریفان می‌رود.

وی افزود: سال قبل این مسابقات با حضور 12 تیم برتر کشور از استان‌های گلستان، ایلام، مازندران، خراسان شمالی، تهران، البرز، لرستان، اردبیل، کردستان، کرمان، قم و مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک به انجام رسید اما این دوره با رقابت 9 تیم برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به اینکه فاطمه رمضانی هدایت تیم سپک تاکرای بانوان قم را بر عهده دارد، عنوان داشت: در حال حاضر بانوان ورزشکار مستعدی در رشته سپک تاکرا در استان قم فعالیت می‌کنند که در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر ایشان خواهیم بود.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول