اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه اشرفیه خبر داد

اجرای طرح ویژه نظارتی بر بازار آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه‌اشرفیه از اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز 92 بر بازار این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ویژه نظارتی بر بازار آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، اسماعیل قاسمی امروز در جریان بازدید از بازار این شهرستان نظارت بیشتر بر بنگاه‌های اقتصادی را از فعالیت‌های مهم اداره صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم نظارت بیشتر بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی به‌ویژه واحدهای عرضه کننده کالا و خدمات مورد نیاز این ایام، اعضای ستاد تنظیم بازار آستانه‌اشرفیه از بازار این شهرستان بازدید کردند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه‌اشرفیه، افزود: در جریان این بازدید که با حضور فرماندار و دیگر اعضای این ستاد صورت گرفت، روند توزیع کالای اساسی مورد نیاز شهروندان در این ایام مورد بازدید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مقرر شده تا کمبودهای احتمالی کالایی در این ایام مورد بررسی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ترتیبی اتخاذ شده تا مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم با روش‌های مناسب تامین و توزیع شود.

قاسمی، کنترل و نظارت بر بازار را از برنامه‌های مهم ذکر کرد و یادآور شد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز با جدیت و شدت بیشتری در حال انجام بوده و بازرسان این اداره، به ‌همراه بازرسان مجمع امور صنفی و نیز ناظران افتخاری در سطح بازار حضور بیشتری می‌یابند.

این مسئول با اعلام تداوم برخورد با اخلالگران مرغ در آستانه‌اشرفیه، خاطرنشان کرد: نظارت بر توزیع مرغ گرم و منجمد و برخورد با اخلالگران این عرصه تداوم می‌یابد.

وی یادآور شد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته، مقرر شده که میزان بیشتری مرغ منجمد در روزهای آینده در صورت نیاز در بازار آستانه‌اشرفیه عرضه شود.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول