اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی:

طرح ویژه نظارتی در آذربایجان‌ غربی آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از صبح دیروز در آذربایجان‌ غربی آغاز شده است.

طرح ویژه نظارتی در آذربایجان‌ غربی آغاز شد

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز در آذربایجان غربی از صبح دیروز آغاز شده و تا 15 فروردین ماه نیز تداوم می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اجرای این طرح‌ در سال‌های متمادی، تصریح کرد: در چند سال گذشته به منظور نظارت بیش‌تر بر بازار طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند ماه آغاز شده و تا 25 فروردین‌ ماه ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح عنوان کرد: نظارت هر چه بیش‌تر بر بازار، کنترل و کاهش کاذب قیمت‌ها و بررسی عملکرد واحدهای صنفی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

اکبری با بیان این‌که طی اجرای این طرح ناظران و بازرسان این اداره نسبت به بررسی عملکرد واحدهای صنفی اقدام می‌کنند، افزود: تلفن 124 نیز آماده شنیدن شکایات و انتقادات مردم است که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/61001/م10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول