اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

نگرانی خاصی برای خرید شب عید مردم در سمنان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: از لحاظ ذخیره‏سازی، استان سمنان در وضعیت بسیار مناسبی است و جای هیچ‏گونه نگرانی برای خرید شب عید مردم وجود ندارد.

نگرانی خاصی برای خرید شب عید مردم در سمنان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی در بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان، فلسفه ایجاد نمایشگاه‏ها را افزایش رضایت‏مندی مردم عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‏ترین وظیفه مسئولان به ویژه غرفه‏داران، جلب رضایت مردم است و در این راستا باید همه اهتمام ویژه‏ای داشته باشند.

استاندار سمنان اظهار داشت: کالاها باید با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی به دست مردم برسد.

رهی گفت: از لحاظ ذخیره‏سازی، استان سمنان در وضعیت بسیار مناسبی است و جای هیچ‏گونه نگرانی برای خرید شب عید مردم وجود ندارد.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تسهیلات نوروزی اندیشیده شده است تا مسافران ثامن‏الحجج (ع) هیچ مشکلی برای تردد نداشته باشند؛ زیرا بیشترین مسیر زائران امام رضا(ع) در استان سمنان قرار دارد.

استاندار سمنان به انتخابات ریاست جمهوی و شوراها اشاره کرد و گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات در این امتحان الهی نیز سربلند خواهند شد و به استکبار و دشمنان انقلاب یک «نه» دیگر خواهند گفت.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول