اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

مردم با حضور در انتخابات بار دیگر پشتیبانی از ولایت را نشان می‏دهند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: مردم با حضور در انتخابات سال آینده، بار دیگر پشتیبانی خود را از ولایت فقیه نشان خواهند داد.

مردم با حضور در انتخابات بار دیگر پشتیبانی از ولایت را نشان می‏دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، کارگروه مشترک فرهنگی ـ اجتماعی و کارگروه خانواده و بانوان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و رئیس کارگروه، مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان و اعضای کارگروه در سالن جلسات مدیریت بحران سمنان تشکیل شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و رئیس کارگروه در این نشست از اعضای کارگروه برای زحماتی که در مسیر فعالیت‏های فرهنگی و اجتماعی انجام می‏دهند، قدردانی کرد.

علیرضا خلخالی همچنین با اشاره به افزایش فعالیت دستگاه‏های اجرایی استان سمنان در پایان سال، بر این نکته تاکید کرد که با عنایت به نزدیک شدن به اتمام کار دولت دهم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهم شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، مردم با حضور خود در انتخابات مثل همیشه پشتیبانی خود را از رهبر و ولایت فقیه نشان خواهد داد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری و توجه به محرومان، از تمام دستگاه‏های اجرایی استان سمنان خصوصا کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، آموزش و پرورش و . . . خواست تا همکاری همه جانبه‏ای در کمک به نیازمندان داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان همچنین افزود: طبیعت و فضای سبز از نظر زیبایی و گستردگی روح طراوت بین مردم از جایگاه ویژه‏ای برخوردار است.

انتهای پیام/74004/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول