اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‎رضوی:

ورود زودرس انتخاباتی آهنگ خدمت را کند می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی گفت: باید از ورود زودرس انتخاباتی اجتناب شود، چون آهنگ خدمت را کند می‌کند.

ورود زودرس انتخاباتی آهنگ خدمت را کند می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، علی‌اصغر رشید ظهر امروز در شورای اداری شهرستان نیشابور در تالار شهید عابدی فرمانداری این شهرستان، اظهارداشت: فعالان سیاسی اجازه بدهند انتخابات به وقت قانونی با حضور پرشور مردم و در کمال سلامت برگزار شود. داغ کردن تنور انتخابات با ورود مصادیق به‌نفع هیچ‌کس نیست.

وی افزود: این ورود زودرس موجب دامن‌زدن به اختلافات، به‌هم زدن رقابت‌های سالم و از طرف دیگر حساس شدن بیگانگان به موضوعات ورود زودرس آنان می‎شود. از بیت‌المال، شرعی و قانونی برای نفری از کاندیداها نباید استفاده شود.

رشید تصریح کرد: چراغ راهنمای ما مقام معظم رهبری است که ما باید مسیر انقلاب اسلامی را بر اساس آن ادامه بدهیم.

معاون استاندار خراسان رضوی اطلاع داد: ابلاغ مسئولان ستاد انتخابات استان توسط استاندار صادر شده است و از طرف رئیس ستاد انتخابات استان نیز مسئولان و اعضای کمیته‌ها مشخص شده‌اند.

وی تاکید کرد: مباحث و ظرفیت‌ها امکان‌سنجی و پیش‌بینی شده است و ما مثل سابق به روی ریل انتخابات سالم و پرشور حرکت می‌کنیم.

رشید اضافه کرد: به‌لحاظ کارهای انجام شده از برنامه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارم شورا نه تنها عقب نیستیم بلکه جلوتر هم هستیم.

انتهای پیام/70005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول