اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران:

مازندران در بهره‌برداری مجتمع‌ رفاهی نمونه شد‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از کسب رتبه نخست مازندران در بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی کشور خبر داد.

مازندران در بهره‌برداری مجتمع‌ رفاهی نمونه شد‌

مجید نصرالله‌نژاد ‌‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: براساس آمار دفتر امور سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هفت مجتمع خدماتی رفاهی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در استان مازندران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: هدف تکلیفی و پیش‌بینی تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی قابل بهره‌برداری در سال جاری چهار مجتمع بوده است که بر اساس عملکرد سال 91 تا پایان دی ماه و تلاش و کوشش واحد فنی و سرمایه‌گذاری اداره کل، تعداد مجتمع‌های در حال بهره‌برداری در استان به هفت مورد رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون 28 مجتمع خدماتی رفاهی فعال در استان و محورهای هراز، سوادکوه و کناره مشغول انجام خدمات به هموطنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مهمترین اهدافی که این اداره کل در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی دنبال می‌کند فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آنها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان تصادفات جاده‌ای است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها، کاهش اتلاف وقت رانندگان و مسافران، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و روان ساختن ترافیک جاده‌ها، فراهم‌سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، تقویت جاذبه‌های توریستی و تفریحی در کشور، ایجاد بستری مناسب جهت اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی منطقه با ارائه خدمات متنوع در مجتمع، افزایش سرانه اماکن ورزشی رفاهی و خدماتی، توسعه زیرساخت‌های تفریحی رفاهی و خدمات فنی و عمومی برای مسافران و مردم مناطق محل اجرای طرح و کمک به رشد صنعت گردشگری دیگر اهداف اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از کسب رتبه نخست مازندران در بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی کشور خبر داد.

انتهای پیام/2296/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول