اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متشکل از وصیت‌نامه 160 شهید دانش‌آموز

کتاب «برای همکلاسی‌ام» منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از انتشار مجموعه چهار جلدی «برای همکلاسی‌ام» متشکل از وصیت‌نامه 160 شهید دانش‌آموز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتاب «برای همکلاسی‌ام» منتشر می‌شود

محمدرضا اشعری مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتشار مجموعه چهار جلدی برای همکلاسی‌ام اظهار کرد: این کتاب شامل وصیت‌نامه 160 شهید دانش‌آموز استان قم است که به صورت موضوعی تدوین شده و در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر جلد این مجموعه دارای موضوع خاصی بوده و توسط علیرضا صداقت تدوین شده است.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم عنوان داشت: ولایت، بصیرت، نماز، والدین و توصیه‌های مختلف شهدا از جمله موضوعاتی است که در این مجموعه مطرح شده است.

وی با بیان اینکه تدوین و انتشار چنین کتاب‌هایی بسیار آموزنده است گفت: بحث‌های تخصصی در این مجموعه ارائه شده و مسئولان هر مدرسه می‌توانند گزیده‌ای از این وصیت‌نامه را در هر کلاس استفاده کنند.

انتشار کتاب 30 پرسش و 30 پاسخ

اشعری با اشاره به انتشار کتاب «30 پرسش و 30 پاسخ» پیرامون دفاع مقدس گفت: این کتاب توسط سید مهدی هاشمی تدوین شده و در این کتاب به مسائل، ابهامات و شبهات پیرامون دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

وی یادآور شد: سئوالات مطرح شده در این کتاب پیرامون اندیشه‌ها و علل آغاز جنگ تحمیلی و وضعیت ایران و عراق در آغاز جنگ، اشغال و آزادسازی خرمشهر و مسائل پس از آزادسازی خرمشهر است که در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

انتهای پیام/78003/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول