اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد تاکید کرد

قاطعیت در اجرای احکام ساخت و سازهای غیرمجاز‌

خبرگزاری فارس: شهردار فرون آباد گفت: شهرداری در اجرای احکام صادر شده برای ساخت وسازهای غیر مجاز با قاطعیت برخورد می‌کند.

قاطعیت در اجرای احکام ساخت و سازهای غیرمجاز‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش در یک اقدام ضربتی و با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت و شهرداری فرون‌آباد تعدادی از ساخت و سازهای غیر‌مجاز واقع در اراضی کشاورزی روستای حاجی‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت تخریب شد.

در عملیات تخریب این اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد، مسئول و پرسنل گشت ساختمانی شهرداری فرون‌آباد و عوامل انتظامی کلانتری 12 فرون‌آباد حضور داشتند.

تخریب بناهای غیرمجاز با مجوز دستگاه قضایی صورت گرفت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت در حاشیه این اقدام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخریب این بناها به استناد قانون حفظ اراضی و باغات و با دریافت مجوز از دستگاه قضایی صورت گرفت.

محمد شهبازی منفرد افزود: متأسفانه تاکنون به دلایل متعدد از جمله مسائل اجتماعی برای اجرای این احکام اقدامی صورت نگرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت از نهادهای مرتبط در این زمینه خواستار همکاری بیشتر شد و عنوان کرد: گاهی اتلاف وقت در سیر قانونی پرونده‌ها نیز سبب می‌شود تا متخلفان به ساخت و ساز ادامه داده و کار را به نیمه برسانند.

برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز

 شهردار فرون‌آباد نیز با اعلام عدم مماشت در برخورد با سازندگان ابنیه غیر مجاز، اعلام کرد: شهرداری در اجرای احکام صادر شده برای ساخت وسازهای غیر مجاز با قاطعیت برخورد می‌کند و احکام تخریب بدون مماشات به اجرا در می‌آید.

علی بند علیان با اشاره به آسیب های چندین گانه ناشی از ساخت و سازهای غیر مجاز از جمله تضییع حقوق قانونی سایر شهروندان، گفت: سلب فرصت از سود جویانی که با احداث بناهای فاقد مجوز قانونی سلامت و امنیت شهر و شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، مهمترین رویکرد شهرداری در برخورد با این افراد است، ضمن اینکه شهرداری با ایجاد تسهیلات و شرایط بهتر برای ساخت وسازهای قانونی تلاش کرده است، تا همگان را برای طی کردن مسیر قانونی به منظور دریافت مجوزهای لازم تشویق کند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ بهانه‌ای را برای ساخت و سازهای غیرمجاز قابل قبول نیست، گفت: با هماهنگی همه دستگاه‌های قضایی و انتظامی شهرستان  برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، تلاش افراد سود جو برای ممانعت از اجرای احکام تخریب با شیوه‌های مختلف را عبث و موجب برخوردهای قضایی بیشتر با این افراد است.

شهردار فرون‌‌آباد در پایان تصریح کرد: شهرداری ضمن احترام قائل شدن برای تمام شهروندان، در برخورد با قانون شکنان قاطع خواهد بود و اجازه نخواهد داد، تا فرصت طلبان حقوق شهروندان قانون‌مدار را تضییع کنند.

انتهای پیام/2462/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول