اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق بابلسر:

برق به ساخت و سازهای غیرمجاز بابلسر تعلق نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان بابلسر گفت: کسانی که در سواحل بابلسر به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند برق نمی‌گیرند.

برق به ساخت و سازهای غیرمجاز بابلسر تعلق نمی‌گیرد

حسن حبیب‌پورکاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان این‌که بیش از 800 متقاضی برق در سواحل بابلسر هستند که به دلیل ساخت‌ و ساز غیرمجاز به آن‌ها برق تعلق نمی‌گیرد، عنوان کرد: بهتر است هر چه زودتر تکلیف این ساخت‌ و سازها مشخص شود تا جلوی استفاده بی‌رویه آن‌ها گرفته شود.  

وی در ادامه تعداد مشترکان توزیع برق این شهرستان را 61 هزار مشترک عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 19 هزار مشترک روستایی و 42 هزار مشترک شهری هستند.

این مسئول طول فشار متوسط این شهرستان را بیش از 400 کیلومتر دانست و گفت: طول خطوط فشار ضعیف در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 50 کیلومتر است.

مدیر امور برق شهرستان بابلسر یک‌هزار و 210 دستگاه پست هوایی و 90 دستگاه پست زمینی را از دیگر تأسیسات موجود در این شهر دانست.

حبیب‌پور تعداد دستگاه‌های چراغ روشنایی نصب شده در شهرستان بابلسر را 22 هزار و 150 دستگاه عنوان کرد و گفت: احداث 2 هزار و 200 متر خطوط 20 کیلوولت برای رفع خاموشی‌ها و نیز بهبود ولتاژ شهر بهنمیر و روستاهای حومه، اصلاح کامل پست دریاسر، اجرای پروژه کاهش تلفات توانیر در شهرستان بابلسر و روستاها با بودجه 650 میلیون تومانی از اهم فعالیت‌های این اداره در سال‌ جاری است.

مدیر امور برق شهرستان بابلسر کمبود نقدینگی، سرقت تجهیزات شبکه، عدم وجود پست 63 کیلوولت و استفاده بی‌رویه از برق‌های غیرمجاز را از مهم‌ترین مشکلات اداره برق این شهرستان دانست.

انتهای پیام/86010/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول