اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان خواستار شد

به‏کارگیری تدابیری برای راه‏اندازی مجدد سینمای شاهرود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: باید تدبیری برای راه‏اندازی مجدد سینمای این شهر به کار گرفته شود.

به‏کارگیری تدابیری برای راه‏اندازی مجدد سینمای شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری در نشستی با فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به تعطیلی طولانی‏مدت سینمای شاهرود اظهار کرد: باید تدبیری برای راه‏اندازی دوباره سینمای این شهر به کار گرفته شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه سینما یکی از مهم‏ترین ابزار تاثیرگذار جامعه است، تصریح کرد: از هنر رسانه می‏توان برای ایجاد آرامش اجتماعی استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: علاوه بر آن، سینما تفریحی سالم برای جوانان بوده و با پرکردن اوقات فراغت، از بسیاری معضلات جامعه جلوگیری می‏کند.

شکری با اشاره به حضور فعال حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در سینما گفت: می‏توان از توانمندی‏های این نهاد در راه‏اندازی و بهره‏برداری بسیار مطلوب از سینمای شاهرود بهره برد.

مهدی بندرآبادی معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این جلسه با تأکید بر نقش سینما در جامعه و بازگشایی سینمای شاهرود تصریح کرد: رفتارهای اجتماعی و مناسبات‏ بین مردم می‏تواند از جمله موضوع‏هایی باشد که با استفاده از سینما در جامعه به بهترین نحو ممکن ماندگار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه هنر تئاتر و سینما در شاهرود گفت: این سینما در سال 41 ساخته و تاسیس شد و تا سال 86 فعال بود که به علت استقبال نکردن و فرسودگی در حال حاضر تعطیل است.

حسن یزدانی افزود: با وجود پیگیری‏های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شاهرود، کمیسیون ایمنی، سالن سینمای شاهرود را تأیید نکرد و رأی به ادامه کار آن را نداد.

انتهای پیام/2249/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول