اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

تکمیل مجتمع‌آبرسانی وحدت / اجرای سد عنبران سال آینده سرعت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: برای تکمیل سریع مجتمع آبرسانی وحدت، مسئولان باید تدابیر ویژه‌ای را به کار بندند تا این پروژه‌ حیاتی در آبرسانی به روستاها تکمیل شود.

تکمیل مجتمع‌آبرسانی وحدت / اجرای سد عنبران سال آینده سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با جمعی از اهالی شهر عنبران در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: بزرگترین حرکت ملت ایران در دفاع از اسلام و آرمان‌های حکومت نبوی سبب شده است تا امروز ملت ما الگویی برای آزادی‌خواهان جهان باشند.

وی شعار حقیقی انقلاب اسلامی را شعار وحدت و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمنان ما امروز همین پایگاه عظیم را مورد هجمه قرار داده‌اند تا شاید بتوانند بین مردم و مسئولان نظام رخنه ایجاد کنند.

استاندار اردبیل افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز بین مردم و مسئولان فاصله ای وجود ندارد و مسئولان به عنوان فرزندان ملت در راستای خدمت به آنان و تحقق آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: در صورت همکاری مستمر مردم با مسئولان به ویژه با شهرداری، می‌توان شهری در شأن مردم متدین منطقه ساخت تا همگان از خدمات بیشتری برخوردار شوند.

نیکزاد با اعلام اینکه به زودی با اختصاص اعتباری ویژه مشکلات اعتباری برخی پروژه‌های شهر عنبران را حل می‌کنیم، اظهار داشت: برای توسعه و عمران شهری عنبران اعتباراتی را پیش از این تزریق کرده‌ایم و از محل اعتبارات مربوط به حوادث نیز به زودی اعتباراتی اختصاص می‌یابد تا بخش دیگری از مشکلات عمران شهری در این منطقه مرتفع شود.

وی یادآور شد: ساختمان فرهنگسرای شهر عنبران نیز در صورت همکاری اهالی در تامین زمین می‌تواند سال آینده تامین اعتبار شده و عملیات احداث آن آغاز شود.

این مسئول احداث آشیانه آتش‌نشانی شهرداری این شهر را هم ضروری دانست و نسبت به اختصاص اعتبارات لازم برای احداث آن پس از جا‌نمایی لازم قول مساعد داد.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تامین آب شرب سالم  موضوعی حیاتی برای مردم است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید نسبت به تکمیل سریع مجتمع آب‌رسانی وحدت با هدف تامین آب مورد نیاز اهالی روستاهای این بخش اقدام کنند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: عملیات گازرسانی به تعدادی از روستاهای عنبران نیز در حال اجراست که با اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها گشایش جدیدی در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای این بخش ایجاد می‌شود.

استاندار اردبیل هم چنین از اختصاص اعتبار مناسب برای سد عنبران در سال 92 خبر داد و بر لزوم رفع مشکلات کف‌پوش سالن ورزشی و ارائه خدمات پزشکی 24 ساعته در تنها درمانگاه مرکز بخش عنبران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان نمین نیز در سخنانی با بیان اینکه تعیین و جا‌نمایی پروژه‌ها در این شهرستان با حضور مسئولان دفتر فنی استانداری انجام شده، به کمبود و نبود آب شرب هفت روستای عنبران اشاره کرد و افزود: تامین آب شرب یک موضوع حیاتی برای مردم این منطقه است.

سید تقی دریتیم بیان داشت: عملیات گازرسانی به چهار روستای این شهر در حال انجام است و پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌‌برداری برسد.

امام جمعه، بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر عنبران نیز در این نشست به مشکلات بیکاری جوانان، نبود محلی مناسب برای عرضه محصولات صنایع دستی این شهرستان، مشکلات عمران شهری، مشکل آب شرب و گازرسانی اشاره کرده و خواستار حل آن شدند.

انتهای پیام/62001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول