اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تاکستان خبر داد

اختصاص مکان اسکان برای گردشگران نوروزی در تاکستان

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر تاکستان با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ اسناد و مدارک تات‌شناسی گفت: شورا و شهرداری تاکستان به‌ طور فشرده پیگیر اختصاص مکان برای اسکان گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان هستند.

اختصاص مکان اسکان برای گردشگران نوروزی در تاکستان

عباس تات‌رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای شهر تاکستان برای ایام نوروز اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب، منابع و اسناد تات‌شناسی به مناسبت عید‌ باستانی نوروز با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهر تاکستان برای بازدید و خرید شهروندان تاکستانی و همچنین گردشگران نوروزی در یکی از نقاط شهر تاکستان برگزار می‌شود.

عضو شورای شهر تاکستان با بیان اینکه طرح‌های خوبی برای استقبال از بهار در شهر تاکستان در حال انجام است، افزود: لکه‌گیری سطح شهر، شست و شوی خیابان‌ها و جدول‌ها طی روز‌های آتی در شهر تاکستان در حال پیگیری و انجام است.

وی عنوان کرد: گل‌کاری خیابان‌ها و تزیین سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها نیز جزو اقدامات سالیانه شهرداری و شورای شهر تاکستان برای ایام پایانی سال و استقبال از آغاز سال جدید است.

عضو شورای شهر تاکستان عنوان کرد: روشنایی میادین شهری و نور‌پردازی مناسب در شب‌های منتهی به عید‌ نوروز نیز در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی و شهرداری تاکستان پیگیر شناسایی و ساماندهی محلی برای اسکان‌ نوروزی مسافران و گردشگران و بازدید‌ کنندگان از شهر تاریخی و پرجاذبه تاکستان هستند، عنوان کرد: این دستور در جلسات آتی شورا و شهرداری مورد بحث قرار گرفته و با لطف الهی فضایی مناسب را برای رفاه هرچه بیشتر حال گردشگران مهیا می‌کنیم.

انتهای پیام/77005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول