اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا خبر داد

آغاز توزیع نهال‌های مثمر به کشاورزان بویین زهرایی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از آغاز توزیع نهال‌های مثمر و هسته‌دار به کشاورزان این شهرستان خبر داد.

آغاز توزیع نهال‌های مثمر به کشاورزان بویین زهرایی

مرتضی شعبان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: عملیات توزیع و پخش نهال‌های مثمر و هسته‌دار در بخش‌های چهار گانه شهرستان بویین زهرا آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا افزود: در این طرح قرار است چهار هزار نهال مثمر و هسته‌دار در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند و شال توسط اداره جهاد کشاورزی بویین زهرا توزیع شود.

وی با بیان اینکه بیشتر این نهال‌ها در بخش مرکزی بویین زهرا توزیع می‌شود، ابراز داشت: نهال‌های توزیعی شال سیب و گلابی هستند که البته تاکنون تعدادی از این نهال‌ها در سطح بخش‌های آوج و آبگرم نیز توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا عنوان کرد: البته تاکنون مقداری از نهال‌های مذکور در این شهرستان توسط کشاورزان بویین زهرایی و آوجی طی روز‌های اخیر دریافت شده است.

توزیع نهال‌های پیوندی در بویین زهرا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا پیرامون نوع نهال‌های توزیعی در سطح شهرستان‌های بویین زهرا و آوج افزود: نحوه کاشت این چهار هزار نهال در دست توزیع به صورت پایه‌های رویشی بوده تا پس از کاشت مورد پیوند‌گیری قرار گرفته و با تطبیق شرایط خاک مناطق و بخش‌ها رشد یابند.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول