اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز ملی درخت و درختکاری صورت گرفت

اهداء 15 هزار اصله نهال به شهروندان ورامین

خبرگزاری فارس: معاون خدمت شهری شهرداری ورامین گفت: 15 هزار اصله درخت در شهر ورامین به شهروندان اهداء شد.

اهداء 15 هزار اصله نهال به شهروندان ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری ورامین، سید ابوالفضل قاسمی از توزیع بیش از 15 هزار اصله درخت در سطح این شهر خبر داد و گفت: این درخت‌ها شامل ون، زیتون، زیتون تلخ، بید مجنون، چنار، اقاقیا، کاج و درخت توت زینتی است.

معاون خدمت شهری شهرداری ورامین افزود: علاوه بر این با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره منابع طبیعی شهرستان ورامین، بیش از 30 هزار اصله درخت تهیه شده که در طول هفته و نیز روز جمعه در محل مصلاهای نماز جمعه ورامین و خیرآباد در بین شهروندان توزیع خواهد شد.

وی افزایش سرانه فضای سبز را به‌عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری ورامین اعلام کرد و افزود: احداث بوستان‌های محله‌ای در مناطق مختلف شهر، کاشت درخت در حاشیه خیابان‌های اصلی و فرعی و نیز کاشت درخت در حیاط مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که انجام خواهد شد.

قاسمی افزود: در شهر ورامین 12 بوستان بزرگ و بیش از 60 بوستان محله‌ای احداث شده که تلاش می شود با افزایش تعداد و سطح این بوستان‌ها، سرانه فضای سبز را در ورامین افزایش دهیم.

انتهای پیام/2462/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول