اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

تعطیلات نانوایی‌های سوادکوه ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با تاکید بر لزوم هماهنگی برای خدمات‌رسانی به مردم، گفت: تعطیلات نانوایی‌های سوادکوه باید ساماندهی شود.

تعطیلات نانوایی‌های سوادکوه ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برای تنظیم بازار شهرستان با تاکید به لزوم نظارت بر بازار اصناف و نانوایی‌ها توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه، گفت: در یک بررسی میدانی که در شهرهای زیراب و پل سفید انجام دادم چندین نانوایی در روز جمعه تعطیل بودند که لازم است تعطیلات نانوایی‌ها ساماندهی شود.

معاون فرماندار سوادکوه افزود: نانوایی‌هایی که با بخشی از مردم سروکار دارند نباید تعداد قابل توجهی از آنان در یک روز خاص تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها تعطیلات چهار روز در ماه را داشته باشند اما به صورت ساماندهی شده و با اولویت دسترسی آسان عمومی مدیریت شود، خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی نیز برای تسهیل فعالیت‌های خدماتی نظارت و اعمال قانون کند.

رحمتی با اشاره به آغاز ایام فاطمیه از شش فروردین خواستار توجه لازم برای احترام به آن شد و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های برخی از تفرجگاه‌ها و اقامتگاه‌ها نیاز به بررسی و مدیریت فرهنگی دارد.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به مسافرپذیر بودن سوادکوه و توانمندی‌های طبیعی، مذهبی و تاریخی شهرستان، یادآور شد: مدیریت و برنامه‌ریزی‌های مختلف شهرستانی برای استفاده از توانمندی‌های شهرستانی در پذیرش مسافران است.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول