اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

خدمات 50 نانوایی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: 50 نانوایی در ایام نوروز به صورت ویژه به هموطنان و گردشگران نوروزی ارائه خدمات خواهند داد.

خدمات 50 نانوایی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه هماهنگی نحوه نظارت و کنترل واحدهای نانوایی و به منظور تأمین نیاز مسافران به نان در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: برای رفاه حال عمومی به ویژه مسافران نوروزی 50 واحد نانوایی تا ساعت 9 شب به پخت نان مشغول می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ باید در مسیرهای مبادی ورودی و خروجی شهر اردبیل نانوایان باز بوده و نسبت به خدمت‌رسانی و ارائه نان موردنیاز مردم آمادگی داشته باشند.

دبیر به ایجاد فضای رقابتی به منظور افزایش کیفیت تأکید کرد و افزود: با نظارت بیشتر و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای رقابتی کردن فعالیت نانوایان می‌توان شاهد افزایش بهبود کیفیت و رضایتمندی عمومی بود.

این مسئول در ادامه به رسیدگی مشکلات و دغدغه نانوایان اشاره کرد و ادامه داد: باید با نانوایانی که بدون پروانه کسب فعالیت داشته و یا سایر صلاحیت‌ها را دارا نباشند، برخورد شده و از نانوایان صدیق و خدمتگزار نیز به نحوه مطلوب و شایسته تقدیر می‌شود.

وی از ذخیره‌سازی گندم و آرد موردنیاز به اندازه کافی در اردبیل خبر داد و عنوان کرد: ‌مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایی‌‌ها با تلفن 124 تماس گرفته و بازرسان دستگاه‌های نظارتی را در جریان برخورد با عوامل متخلف قرار داده و گزارشات خود را به مراجع ذیصلاح اعلام کنند.

بهسازی 248 واحد دامداری سنتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل همچنین در دومین جلسه کمیته بهبود شیر مسایل و مشکلات آن یادآور شد: با ارائه تسهیلات لازم و با نگاه استراتژیک 248 واحد دامداری سنتی در شهرستان اردبیل بهسازی شده است که این روند ادامه دارد.

دبیر گفت:‌ با بهسازی اماکن دامی و دامپروری و برخورداری از محیط مناسب و بهداشتی با امکانات نوین قطعاً به افزایش بهداشتی و کیفی فرآورده‌های لبنی توجه جدی صورت گرفته است.

وی از پلمب پنج مرکز غیرمجاز جمع‌آوری شیر در اردبیل خبر داد و افزود: باید فعالیت 98 واحد دیگر جمع‌آوری شیر به شکل ثابت و سیار، استانداردهای لازم بهداشتی را با هدف کاهش آلودگی میکروبی و سایر موارد داشته باشد.

دبیر تصریح کرد: ‌این واحدها باید پروانه‌های قانونی را نیز برای ادامه کار به دست آورند.

وی به بازرسی و نظارت‌های مشترک توسط ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات، دامپزشکی و استاندارد به مراکز جمع‌آوری شیر ثابت و سیار اشاره کرد و آن را در ارتقای کیفی و بهداشتی شیر تولید شده مؤثر اعلام کرد.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول