اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم قدرشناس و مسئولان

مراسم بزرگداشت جانباز شیمیایی نادر نری‌میسا در هفتکل برگزار شد

خبرگزاری فارس: مردم و مسئولان هفتکلی با حضور در مراسمی یاد و خاطره فرزند دلیر خوزستان نادر نری‌میسا را گرامی داشتند.

مراسم بزرگداشت جانباز شیمیایی نادر نری‌میسا در هفتکل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، آیین گرامیداشت جانباز شیمیایی نادر نری‌میسا و رزمنده بزرگ دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس هفتکل انجام شد.

این آیین با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، همرزمان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم خوزستان در مسجد حضرت حجت (عج) و مسجد جامع هفتکل برگزار شد.

در این آیین مردم قدرشناس هفتکل با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و نثار آن به روح پرفتوح شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، یاد و خاطره جانباز رشید اسلام نادر نری‌میسا را گرامی داشتند.

همچنین هفتکلی‌های شهیدپرور خانواده این رزمنده دلیر را مورد دلجویی قرار دادند و به مقام شامخ این فرزند خود ادای احترام کردند.

این مراسم به درخواست مردم هفتکل و با حضور خانواده جانباز شیمیایی نادر نری‌میسا برگزار شد که حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلیلی، امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نادر نری‌میسا متولد سال 1341 در اهواز است که بیش از 54 ماه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شرکت کرد.

این رزمنده شجاع با حضور در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، عملیات خیبر، عملیات والفجر مقدماتی، عملیات والفجر هشت، عملیات کربلای پنج و عملیات والفجر 10 شرکت کرد که چندین بار مجروح شد.

نادر نری‌میسا در عملیات‌های خیبر و والفجر هشت به دلیل استفاده دشمن از سلاح‌های ممنوعه، از نقاط مختلف بدن شیمیایی شد و تا زمان عروج از آثار آن رنج می‌برد.

سرانجام این جانباز سرافراز جمهوری اسلامی ایران بیش از این فراق یاران شهید را تاب نیاورد و در بعداز ظهر روز جمعه چهارم اسفندماه سال 1391 همزمان با سالروز اجرای عملیات خیبر، در بیمارستان نفت اهواز به یاران شهیدش پیوست.

از این سرباز ولایت، یک فرزند دختر به نام فاطمه و دو فرزند پسر به نام‌های حسین 28 ساله و محمد 25 ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/72001/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول