اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

اختصاص 300 میلیارد ریال به بزرگراه اهر ـ تبریز

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از اختصاص 300 میلیارد ریال به بزرگراه اهر ـ تبریز خبر داد.

اختصاص 300 میلیارد ریال به  بزرگراه اهر ـ تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: این میزان اعتبار در دیدار این هفته مسئولان شهرستان با وزیر راه و شهرسازی اختصاص یافته که امیدواریم با تسریع در تخصیص اعتبارات شاهد بهره‌برداری از این بزرگراه در کمترین زمان ممکن باشیم.

وی یکی از دغدغه‌های مهم در شهرستان اهر را زمینه‌سازی برای اشتغال و سرمایه‌گذاری ذکر کرد و افزود: مسئولان با تمهیدات ویژه آماده‌‌اند برای سرمایه‌گذاری که منجر به اشتغال و رفع بیکاری می‌شود در کنار سرمایه‌گذاران هستند.

فرماندار اهر افزود: در راستای سرمایه‌گذاری به دنبال استفاده از توانمندی‌های سرمایه‌گذاران اهری‌های مقیم مرکز استان و تهران هستیم.

وی همچنین از حمایت مسئولان شهرستان اهر از کارهای عمرانی اعم از خیابان‌کشی و ایجاد پارک‌ها توسط شهرداری خبر داد و افزود: در این راستا کمربندی غربی اهر با مشارکت مجتمع مس سونگون و شرکت مس ایران با اختصاص اعتباری معادل 30 میلیون ریال عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود. 

صدیقی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید، بر آمادگی تمام ادارات و بانک‌ها برای استقبال از سال جدید و تأمین رفاه مردم تأکید کرد.

وی همچنین از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خواست در ایجاد نمایشگاه  دائمی محصولات تولیدی در شهرستان اهر، مسئولان شهرستان اهر را همراهی کنند.

فرماندار اهر افزود: برای ماندگاری خدمات انجام شده در مناطق زلزله‌زده توسط دولت، مردم و خیران از مستندسازی و چاپ کتاب در ارتباط با زلزله اخیر ارسباران خبر داد و اعلام کرد: در این راستا با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همزمان با نخستین سالگرد زلزله ارسباران همایش زلزله در شهرستان اهر برگزار می‌شود که در این خصوص دبیرخانه این همایش به زودی فعالیت خود را در محل دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می‌کند.

انتهای پیام/60003‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول