اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش مطرح کرد

خسارت میلیاردی به بیت‌المال در بزرگراه برازجان گناوه / استاندار بوشهر ورود کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش با انتقاد از روند احداث بزرگراه برازجان گناوه گفت: احداث بخشی از این بزرگراه در باتلاق پشت نخلستان، خسارات میلیاردی به بیت‌المال وارد می‌کند.

خسارت میلیاردی به بیت‌المال در بزرگراه برازجان گناوه / استاندار بوشهر ورود کند

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های مسئولان است و در چند سال اخیر در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم.

وی افزود: در چند سال گذشته شاهد تلاش مسئولان برای عمران و آبادانی آبپخش بوده‌ایم و در این مسیر سایر ادارات با شورا و شهرداری همکاری مطلوبی داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدوار هستیم با تامین اعتبارات لازم به اهداف مورد نظر برسیم.

رضایی تصریح کرد: رایزنی بسیار خوبی برای جذب اعتبارات صورت گرفته و فرماندار دشتستان و استاندار بوشهر نیز نگاه خاصی به آبپخش دارند که انتظار داریم شاهد تخصیص اعتبارات مورد نیاز باشیم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث بزرگراه برازجان به گناوه از دغدغه‌های اساسی مسئولان است و منحرف کردن مسیر موجبات نگرانی شهروندان آبپخش شده است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مسیر بزرگراه از پل کلل منحرف شده و از باتلاق پشت نخلستان‌ها عبور می‌کند که این امر خسارات بسیار زیادی به بیت‌المال وارد می‌کند.

رضایی افزود: با وجود تذکرات دلسوزان و کارشناسان برجسته به اداره کل راه، مسئولان این اداره هیچ توجهی ندارند و کار خود را انجام می‌دهند که این مسئله خسارات چند میلیارد تومانی به بیت‌المال وارد می‌کند.

وی یادآور شد: در جریان سیل آذرماه نیز خسارت زیادی به این مسیر وارد شد که اگر به تذکرات دلسوزان توجه می‌شد، این میزان خسارت به وجود نمی‌آمد.

رضایی افزود: استاندار بوشهر نشان داده که به دغدغه‌های مردم توجه دارد و از ایشان انتظار داریم به مسئله ورود کند و از اتلاف بیت‌المال جلوگیری کند تا شاهد خوشحالی مردم دشتستان باشیم.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول