اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مخابرات نوشهر و چالوس:

مشکل ترافیک مخابراتی در نوشهر و چالوس کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر مخابرات نوشهر و چالوس گفت: با توجه به ورود گردشگران به نوشهر و چالوس، این مدیریت بنا دارد با نصب سایت B.T.S سیار در مناطق پرترافیک مشکل ارتباطی تلفن همراه را در منطقه به حداقل ممکن برساند.

مشکل ترافیک مخابراتی در نوشهر و چالوس کاهش می‌یابد

حکمت شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: مخابرات نوشهر و چالوس در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه همواره سعی و تلاش خود را برای رضایت‌مندی شهروندان به کار می‌بندد.

وی افزود: مخابرات را باید به نوعی قلب تپنده اتوماسیون‌های اداری دانست که بسیاری از امور روزمره زندگی امروزی را بر دوش می‌کشد و با هر طپش، حیات‌بخش جهان الکترونیک و تکنولوژی است.

شریفی عنوان کرد: مخابرات نوشهر و چالوس افتخار دارد که به حدود 146 هزار مشترک ثابت و حدود 130 هزار مشترک تلفن همراه و خطوط GSM خدمات‌دهی با ضریب کیفیت ارتباطی بسیار بالا را ارائه کند.

مدیر مخابرات نوشهر و چالوس بیان کرد: شاید دیگر تصور یک زندگی بدون دریافت خدمات مخابراتی غیرقابل تحمل باشد چرا که که خدمات مخابراتی در قالب اینترنت، الکترونیک و .... فاصله‌‌ها و حتی ترافیک‌های سرسام آور شهری را از میان برداشته و تنها به آرامش خیال و آسایش و رفاه مردم فکر می‌کند.

وی افزود: امروز خدمات ادارات، نهادها، شرکت‌ها و.. به طریقی وابسته به مخابرات هستند و بسیاری از کارها در اتوماسیون اداری انجام می‌شود و بنابراین عدم پشتیبانی مخابرات ممکن است نارضایتی مراجعه‌ کننده به یک اداره را در پی داشته باشد و این نقش مهم مخابرات در سرعت‌بخشی و خدمات‌دهی سایر ادارات به مردم را نشان می‌دهد.

شریفی تصریح کرد: در حال حاضر پوشش آنتن دهی در مناطق شهری و روستایی حوزه نوشهر و چالوس به بالاترین حد ممکن خود رسیده است.

وی در پاسخ به این سئوال که برای نقاط کور آنتن مخابراتی چه تدابیری اتخاذ خواهد شد، گفت: البته نقاط کور حتی در برخی مناطق شهری تهران هم وجود دارد و این امری طبیعی است اما با این وجود درصدد برطرف کردن نقاط کور مخابراتی نوشهر و چالوس و حومه هستیم و مطمئنا در آینده نقاط کور نیز زیرپوشش آنتن‌دهی مخابرات قرار می‌گیرند.

شریفی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به در پیش بودن نوروز و ورود مسافران و گردشگران به نوشهر و چالوس، این مدیریت بنا دارد با نصب سایت B.T.S سیار در مناطق پرترافیک مشکل ارتباطی تلفن همراه را در منطقه به حداقل ممکن برساند.

وی ابراز کرد: هر چقدر مخابرات در کار خود پیشرفت کند به همان اندازه نیز میزان خدمات و سرویس‌دهی به مردم افزایش می‌یابد.

شریفی یادآور شد: پرسنل مخابرات نوشهر و چالوس در طول ایام سیل اخیر و مخرب نوشهر و چالوس در 22 آبان از همان ساعات اولیه وقوع سیل که منجر به آسیب‌های جدی به زیرساخت‌های مخابراتی شد و ارتباطات را بعضا قطع یا با اختلال مواجه کرده بود حضوری متعهدانه داشتند و در کمترین زمان ممکن همه ارتباطات وصل و به سرویس‌دهی به شهروندان مشغول شدند.

این مسئول مخابراتی اظهار کرد: نگاه ویژه مخابرات نوشهر و چالوس به زیرساخت‌ها و توسعه خدمات مخابراتی به روستاها نیز بسیار با اهمیت و کاملا مشهود است.

وی اضافه کرد: در جریان بارش برف سنگین و کم سابقه در ماه‌های گذشته در بخش کجور که باعث مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 63 روستا در این بخش شد با توانمندی متخصصان و مهندسان مخابرات نوشهر و چالوس، ارتباطات بی‌نقص و سالم مخابراتی به کمک مردم کجور آمد به‌طوری که با اطلاع‌رسانی به موقع از طریق خطوط تلفن ثابت و همراه، امکانات لازم و نیروهای امداد هلال‌احمر در منطقه حضور یافته و با تلاش بی‌وقفه مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در بخش کجور برطرف شد.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول