اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری نکوداشت آیت‌الله غیوری صورت گرفت

ماندگاری آثار خدمات آیت‌الله غیوری در شهرری

خبرگزاری فارس: با برگزاری نکوداشت آیت‌الله غیوری آثار خدمات آیت‌الله غیوری در شهرری ماندگار شد.

ماندگاری آثار خدمات آیت‌الله غیوری در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، همایش بزرگ نکوداشت آیت‌الله سید علی غیوری در تالار شیخ صدوق (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و به همت ستاد مردمی نکوداشت برگزار شد.

حجت الاسلام محمد تقی عبدوس، در آیین نکوداشت آیت الله غیوری افزود؛ همانطور که خون شهید، کتاب قرآن و کسب مال حلال آثار و برکات فراوانی برای جوامع مسلمین خواهد داشت، کمک بی شمار آیت الله غیوری به محرومان و نیازمندان در داخل و خارج از کشور نیز طی 34 سال گذشته و همینطور قبل از انقلاب وصف ناشدنی است.

وی گفت؛ در این راه، سختی‌ها و هزینه‌های بی شماری بر آیت الله غیوری تحمیل شد که با عشق و علاقه وافر به دین اسلام و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و همچنین اهدای فرزند شهیدش به انقلاب، تمام این سالها را طی 82 سال عمر بابرکت سپری کرد.

سخنران مراسم اظهار داشت: در سالیان گذشته آیت الله غیوری یکی از یاران امین حضرت امام(ره) بود و هم اکنون نیز به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در تمام شرایط کشور بخصوص حوادث بحرانی از نخستین کسانی است که در این امور به یاری مسئولین کشور و مدد نیازمندان و محرومان همت می گمارد.

وی مراسم نکوداشت این شخصیت بزرگ و عالم دینی را ارج نهادن به مقام روحانیت و فرزانگان دلسوز نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود؛ مردم و مسئولین کشور باید همیشه ایام قدردان تمام خادمان و عالمان دینی که برای حفظ دین اسلام و خدمت رسانی به مستضعفین گام‌های مهمی برمی‌دارند، باشند.

امیر حسین باقرنژاد فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در آیین نکوداشت آیت الله غیوری با اشاره به خدمات این عالم فرهیخته افزود؛ وی خدمات ارزنده‌ای در همراهی با امام راحل ،رهبر معظم انقلاب و دوران دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است .

وی تصریح کرد؛ آیت الله غیوری خدمات ارزنده‌ای در بخش‌های دینی ،فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی داشته است .

معاون استاندار تهران در ادامه از 51 سال خدمات ارزنده آیت‌ الله‌ غیوری نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در درعرصه‌های مختلف تقدیر کرد.

جمعی از علماء، خانواده‌های معظم شهدا، ‌روحانیون، مسئولان کشوری و لشکری و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه از مسئولان کشوری و استانی، فرماندار و امام جمعه شهرری، علما و روحانیون حوزه های علمیه، تولیت آستان حرم عبدالعظیم (ع) و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

بنابراین گزارش؛ در پایان این آیین از لوح سپاس، تمبر یادبود ، تندیس و کتاب نیم قرن خدمات آیت الله سید علی غیوری رونمایی شد.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول