اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیم قرن خدمت - 4

‌رونمایی از دو اثر برجسته آیت‌الله غیوری

خبرگزاری فارس: دبیرنکوداشت آیت‌الله غیوری با اشاره به تألیفات ایشان گفت: دو تألیف عمده آیت‌الله غیوری با عنوان تفسیر مبین و زندگی سالم رونمایی می‌شود.

‌رونمایی از دو اثر برجسته آیت‌الله غیوری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادقی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در ارتباط با همایش نکوداشت آیت‌الله غیوری اظهار داشت: رسانه و تبلیغات نقش مؤثری در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

دبیر نکوداشت آیت‌الله غیوری با اشاره به نقش ایشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام گفت: آیت‌الله غیوری در انقلاب اسلامی و جهان اسلام سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه نکوداشت آیت‌الله غیوری را نکوداشت ارزش‌ها دانست و تأکید کرد: نکوداشت عالمان بزرگی چون آیت‌الله غیوری سبب زنده‌نگاه داشتن ارزش‌ها است و از سوی دیگر فرهنگ‌سازی برای نسل آینده است.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به تأکیدات اسلام در ارتباط با گرامیداشت علما و بزرگان گفت: پیامبر مکرم اسلام می‌فرماید: «کسی که عالمی را گرامی بدارد من پیغمبر را تکریم کرده و کسی که من را تکریم کند خدا را تکریم کرده و هر که خدا را تکریم کند عاقبت آن بهشت است.» 

دبیر نکوداشت آیت‌الله غیوری با اشاره به برنامه‌‌ریزی و اقدامات 6 ماهه‌ای که در این راستا صورت گرفته است بیان داشت: مراسم نکوداشت آیت‌الله غیوری پس از 6 ماه تلاش و پیگیری در روز دوشنبه 14 اسفند ماه سال جاری از ساعت 9 تا 11:30 با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری در شهرری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صادقی در پایان آیت‌الله غیوری را شخصیتی ملی و جهانی برشمرد و تصریح کرد: همایش نکوداشت آیت‌الله غیوری به منظور قدردانی از نیم قرن خدمات علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول