اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تندیس آیت‌الله غیوری رونمایی شد

خبرگزاری فارس: عضو کمیته اجرایی نکوداشت آیت‌الله غیوری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی ایشان از رونمایی تمبر و تندیس آیت‌الله سید علی غیوری خبر داد.

تندیس آیت‌الله غیوری رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان مهدی مجیدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های نکوداشت آیت‌الله سید علی غیوری اظهار داشت: نکوداشت آیت‌الله غیوری با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مراکز فرهنگی برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

عضو کمیسیون اجرایی نکوداشت آیت‌الله غیوری نشست با اصحاب رسانه را یکی از اهداف این کمیته دانست و با اشاره به برنامه‌های این همایش گفت: رونمایی از تمبر و تندیس آیت‌الله غیوری از جمله برنامه‌های نکوداشت است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های این همایش توسط اقشار مختلف جامعه اجرا می‌شود گفت: نکوداشت آیت‌الله غیوری با حضور جمعی از علما و ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان ولی فقیه و بیش از یک هزار نفر از مردم غیور ایران اسلامی در شهرری برگزار می‌شود.

مجیدی از حضور نمایندگان ولی فقیه در این همایش خبر داد و گفت: همرزمان آیت‌الله غیوری با حضور در این همایش به بیان مبارزات، فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و سیاسی و اجتماعی ایشان می‌پردازند.

عضو کمیته اجرایی نکوداشت آیت‌الله غیوری در پایان با اشاره به اقدامات فرهنگی ایشان تصریح کرد: مجموعه‌های حدیث و تفسیر قرآن کریم از جمله تألیفات آیت‌الله غیوری است.

انتهای پیام/2462/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول