اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

آیت‌الله غیوری مردی بی‌ادعا و بی‌ریا است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با تاکید بر اینکه هر کار خیر که در کشور صورت می‌گیرد نشانی از آیت‌الله غیوری دیده می‌شود، گفت: آیت‌الله غیوری مردی بی‌ادعا و بی‌ریا است.

آیت‌الله غیوری مردی بی‌ادعا و بی‌ریا است

عظیم بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در خصوص معرفی شخصیت آیت­الله غیوری، مرد همیشه در صحنه انقلاب به جمله دوستان ایشان اشاره کرد و گفت: در وصف وی همین بس که هرگاه در کشور کار خیری صورت گرفته یا قدمی عام­المنفعه برداشته شده است می­توان نشانی از حضور بی­ادعا و بی­ریای این مرد بزرگ پیدا کرد.

شهردار منطقه 20 در ادامه اظهار داشت: سابقه آشنایی واردات من به آیت­الله غیوری به دو سال اخیر که در ری خدمت می­کنم منحصر نمی­شود و با توجه به فعالیت­های ملی و گسترده ایشان از سال­ها قبل و در طول 8سال دفاع مقدس با اندیشه و سیره وی آشنایی دارم و معتقدم فعالیت همه جانبه وی در زمینه توسعه مراکز آموزشی وتامین هزینه تحصیل دانش­آموزان ایتام، ساخت مراکز باقیات و صالحات، تاسیس صندوق­های قرض‌الحسنه، احداث مسجد بزرگ امام حسن عسگری(ع) و... را می­توان برگ زرینی از اقدامات مخلصانه وی عنوان کرد که هرکدام از این فعالیت­ها می­تواند سرفصل و الگویی برای اهالی و سایر مسئولان ری از جمله مدیریت شهری باشد.

دکتر علیرضا صادقی، دبیر برگزاری مراسم با اشاره به سابقه خدمت و اقدامات عام­المنفعه آیت­الله غیوری در شهرری و سراسر کشور، هدف از برپایی این نکوداشت را، تجلیل از مقام شامخ و بیش از نیم قرن خدمت صادقانه وی برشمرد.

این گزارش حاکی است، مراسم نکوداشت آیت­الله سیدعلی غیوری، عالم مبارز و نماینده ولی فقیه در ری با حضور بیش از یک‌هزار نفر از روحانیون، مسئولان و اهالی ری در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

در پایان مراسم از کتاب، تندیس و تمبر یادبود آیت­الله غیوری رونمایی شد و لوح یادبودی از سوی دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، از سوی شهردار منطقه 20 به ایشان اهدا و از 50سال خدمت وی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول