اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه مرکزی همدان:

10 هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی همدان اضافه شد

خبرگزاری فارس: مدیر کتابخانه مرکزی همدان گفت: در سال‌جاری 10 هزار جلد کتاب به ارزش 210 میلیون تومان به مخازن کتاب کتابخانه مرکزی همدان اضافه شد.

10 هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی همدان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهداد جعفری پیش از ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های شهرستان همدان اظهار داشت: کتابخانه مرکزی همدان یکی از شش کتابخانه‌های بزرگ و مجهز کشور است که در غرب کشور به لحاظ وسعت، فضا و تجهیزات منحصر به فرد است.

وی تصریح کرد: 33 درصد اعضای کتابخانه‌های همدان عضو کتابخانه مرکزی و مابقی عضو سایر کتابخانه‌های عمومی هستند.

مدیر کتابخانه مرکزی همدان اظهار داشت: در اسفندماه سال 90، کتابخانه مرکزی دارای 20 هزار نسخه کتاب بود که در سال‌جاری توانستیم این مقدار را به 30 هزار جلد افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری 10 هزار جلد کتاب به ارزش 210 میلیون تومان به مخازن کتاب کتابخانه مرکزی همدان اضافه شد که اعضا از این کتاب‌ها نیز استقبال کردند.

جعفری با تأکید بر اصلاح ساختار عضویت در سال 91 یادآور شد: اصلاح ساختار عضویت افراد در کتابخانه مرکزی در سال 91، بر اساس تراز عضویت در کتابخانه در دستور کار است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به محوطه کتابخانه مرکزی که هنوز تکمیل نشده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تکمیل محوطه کتابخانه مرکزی در بودجه سال 92 اداره ارشاد لحاظ شود تا این قسمت نیز ساماندهی شود.

مدیر کل امور بانوان استانداری همدان نیز برگزاری مسابقات فرهنگی کتاب را برای بانوان بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: در سطح استان هشت کانون فرهنگی بانوان وجود دارد که می‌توان در این کانون‌ها مسابقات فرهنگی بانوان را برگزار کرد.

پروانه رضاقلی‌زاده افزود: در بنیاد صیانت از خانواده نیز به دنبال این هستیم که کتابخانه ویژه بانوان را داشته باشیم تا این قشر جامعه نیز بتوانند به سهولت به کتاب‌ها دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/89003/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول