اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

آیین بزرگداشت سالگرد جانباز محمدصادق کرد زنگنه برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین سالگرد جانباز شیمیایی محمدصادق کرد زنگنه در اهواز برگزار شد.

آیین بزرگداشت سالگرد جانباز محمدصادق کرد زنگنه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در آیین نخستین سالگرد جانباز شیمیایی محمد صادق کرد زنگنه که توسط خانواده این رزمنده دلاور اسلام برگزار شد جمع زیادی از مردم شهیدپرور، خانواده معظم شاهد و مسئولان حضور داشتند.

این آیین در مسجد بلال کوی سپیدار برگزار شد که سیدشکرخدا موسوی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در آن حضور داشت.

در این آیین خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور استان خوزستان به ویژه از شهرستان باغملک حضور داشتند.

*مراسمی در روستای سرله

همچنین آیین نخستین سالگرد جانباز شیمیایی محمد صادق کرد زنگنه که در زادگاه این جانباز سرافراز، روستای سرله از توابع شهرستان باغملک برگزار شد، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره این رزمنده دلیر را گرامی داشتند.

سردار محمد صادق کرد زنگنه در سال 1336 در روستای سرله از توابع شهرستان باغملک دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به صف رزمندگان اسلام پیوست.

*هنزله روستای سرله

همسر این جانباز سرافراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در سال 1361 با کرد زنگنه ازدواج کردم که چند روز پس از ازدواج‌مان راهی جبهه شد و با این اقدام، در بین اهالی روستا به هنزله معروف شد.

وی افزود: حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام محمد است که در سال 1362 دیده به جهان گشود.

همسر این جانباز ادامه داد: همسرم در سال 1365 در عملیات کربلای پنج در شلمچه از نواحی مختلف بدن به شدت مجروح و شیمیایی شد و پس از سال‌ها درد و رنج مجروحیت در اسفند ماه سال 1390 به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول