اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر آیت‌الله لاریجانی به گلستان - 10

جهانی: گلستان 17 هزار شهید، جانباز و ایثارگر دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان گلستان گفت: گلستان 17 هزار شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم نظام اسلامی کرد.

جهانی: گلستان 17 هزار شهید، جانباز و ایثارگر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد جهانی صبح امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان گلستان اظهار داشت: از این تعداد 4 هزار نفر شهید هستند.

وی افزود: از مجموع شهدای استان گلستان 58 سردار شهید نیز جزو افتخارات مردم استان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

جامعه ایثارگری استان گلستان با نشاط در تمامی صحنه‌ها حضور دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان گلستان خاطرنشان کرد: با وحدت و همدلی مسئولان استان جامعه ایثارگری گلستان با نشاط در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

جهانی ادامه داد: تمامی قوانین و بخشنامه‌های لازم برای رفاه جامعه ایثارگری تدوین و ابلاغ شده و با تلاش مسئولان موانع اجرای آن‌ها نیز رفع می‌شوند.

به گفته وی، لایحه جامع خدمات ایثارگری که توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده در صورت تصویب خدمات قابل توجهی را به ایثارگران ارائه می‌دهد. 

3000 فرزند شهید گلستان به صورت رسمی استخدام شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان گلستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی غرب مطرح کرده مورد توجه جدی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان گلستان است.

جهانی اضافه کرد: با تلاش مسئولان استانی 3000 فرزند شهید به صورت رسمی استخدام شده و تا اردیبهشت ماه سال 1392 فرزندان جانباز زیر 50 درصد نیز استخدام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ساخت مجتمع فرهنگی ایثار جزو مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان گلستان می‌باشد، گفت: این مجمع با هشت هزار و 500 مترمربع زیربنا در حال ساخت بوده که فاز اول آن خردادماه سال 1392 به بهره‌برداری می‌رسد.

لازم به ذکر است آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه در سفری دو روزه برای بررسی مشکلات مردم و دیدار با قضات و کارکنان دادگستری کل استان گلستان صبح امروز به همراه مسئولان عالی قضایی وارد گرگان شد.

وی پس از ورود به گرگان در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و سپس با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار کرد.

انتهای پیام/2307/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول