اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌شمالی خبر داد

پیشرفت 90 درصدی فاز نخست مجتمع توان‌بخشی جانبازان بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌‌شمالی از پیشرفت 90 درصدی فاز نخست مجتمع توان‌بخشی جانبازان بجنورد در شهرک شاهد خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی فاز نخست مجتمع توان‌بخشی جانبازان بجنورد

حسن براتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: سالن ورزشی چند منظوره، سالن آمفی‌تئاتر و سوله استخر در قالب فاز نخست مجتمع توان‌بخشی جانبازان بجنورد قرار دارد.

وی همچنین از تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره و سالن آمفی‌تئاتر این مجتمع خبر داد و گفت: سوله استخر نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

براتی‌زاده با بیان اینکه فاز دوم این مجموعه در قالب مهمانسرا، سوئیت، سایت کامپیوتر،‌ رستوران، کتابخانه و یک طبقه اداری اجرا می‌شود، ‌افزود: هم اکنون اجرای این فاز نیز با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احداث این مجتمع از سال 88 در پنج طبقه و زیربنای 14‌ هزار و 773 متر اجرایی شده است، افزود: این مجتمع بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی ورزشی شرق کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌‌شمالی همچنین زمین اختصاص یافته برای اجرای این پروژه را هفت هزار و 349 متر عنوان کرد و گفت: مناسب سازی و ایجاد رمپ‌های ورودی و خروجی در این مجتمع برای تسهیل در ورود و خروج جانبازان و معلولان پیش بینی شده است.

براتی‌زاده خاطرنشان کرد: پس از بهره‌برداری از این پروژه‌ها، علاوه بر جانبازان عموم نیز می‌توانند از امکانات فراهم شده در این مجتمع استفاده کنند.

به گزارش فارس، مجتمع توان‌بخشی جانبازان بجنورد در قالب طرح مهر ماندگار دولت نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/63001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول