اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نور:

اعزام کاروان‌های راهیان نور کیفی‌تر‌ شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نور گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور کیفی و اثربخش باشد.

اعزام کاروان‌های راهیان نور کیفی‌تر‌ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی محمد صمدیان صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان نور حادثه عظیم دفاع مقدس را بزرگترین حادثه تاریخی بعد از جنگ جهانی دوم ذکر کرد و گفت: این حادثه بزرگ تاریخی حاوی اثرات و ارزش‌هایی ماندگار بود که باید به آیندگان منتقل شود.

 رئیس ستاد پشتیبانی راهیان نواز اهداف دشمن در راه‌اندازی جنگ علیه ایران و استفاده از عراق را درگیر کردن دو ملت شیعه ضد اسرائیل و آمریکا عنوان کرد و افزود: آنها تلاش کردند با همکاری دیگر کشورها اتحاد ضد اسراییلی و آمریکایی را از بین ببرند.

 وی دفاع مقدس را تبلور عاشورا و تجلی ایثار دانست و ابراز داشت: ارزش‌های دفاع مقدس گنجینه‌ای برای ما است که وظیفه داریم آن را حفظ کنیم و اعزام راهیان نور در راستای حفظ این گنجینه ارزشمند صورت می‌گیرد.

 صمدیان با اشاره به آزادسازی شلمچه با اهدای 50 هزار شهید و اثبات نابرابری در جنگ تحمیلی گفت: در شلمچه به اندازه دو برابر سلاح جنگ جهانی دوم استفاده شد و عبور از اروند زیر این آتش جنگ یک معجزه بود و این باید با ذکر خاطرات رزمندگان دوران دفاع و شرکت‌کنندگان در عملیات و دیگر راویان به نسل جوان و آینده منتقل شود.

 سرپرست فرمانداری نور، ستاد راهیان نور را مسئول فراهم‌کننده مقدمات اعزام دانست و افزود: این ستاد باید تلاش کند در اعزام به عدد توجه نشود بلکه هدف کیفیت و میزان اثربخشی باشد.

 وی ابراز داشت: دیگر دستگاه‌ها نیز باید کمک کنند با برنامه‌های فرهنگی و دیگر اقدامات مشابه اثر بخشی ایجاد کنند و اثرات سرزمین نور به درون جامعه در شهرها و روستاها و همه اقشار منتقل شود.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول