اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

کشاورزی لنده نیازمند توجه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار لنده با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های کشاورزی موجود در این شهرستان، گفت: کشاورزی لنده نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

کشاورزی لنده نیازمند توجه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده سید یدالله فاطمیان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی لنده اظهار داشت: کشاورزی از جمله امور لازم و ضروری هر جامعه است.

وی افزود: توسعه و پیشرفت هر جامعه به در گرو رشد و بالندگی اقتصاد آن کشور بوده و زیر بنای توسعه اقتصادی هر کشور توجه به صنعت کشاورزی آن است.

فرماندار لنده در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به زیر ساخت‌های کشاورزی در جامعه گفت: متأسفانه در گذشته کشاورزی در شهرستان لنده مورد بی مهری قرار گرفته و توجه چندانی به آن نشده است.

فاطمیان نوپا بودن شهرستان را یادآور شد و گفت: قبل از آنکه انتظار استقلال این اداره را داشته باشیم خواستار تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن هستیم.

وی افزود: مسئولان سازمان جهاد کشاورزی در استان و کشور باید به استعدادها و پتانسیل موجود در این شهرستان از جمله آب‌و هوای مناسب و زمین حاصلخیز توجه داشته باشند و تجهیزات لازم جهت بهره‌برداری از این منابع را در اختیار این شهرستان قرار دهند.

رئیس شورای اداری لنده در ادامه ساماندهی و مکانیزه شدن دشت آبلش را یادآور شد و گفت: این شهرستان زمین‌های حاصلخیز زیادی داشته که تعدادی از آن‌ها از منابع آبی دور هستند که می‌طلبد با برنامه‌ریزی درست در جهت ساماندهی و تجهیز این مناطق در خصوص آبیاری تحت فشار اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/82013/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول