اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت

صدور 851 گواهینامه انطباق خرمای صادراتی در خوزستان

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان گفت: 851 گواهینامه انطباق خرمای صادراتی، پس از بازرسی و حصول اطمینان از انطباق آنها با استانداردهای ملی مربوطه صادر می‌شود.

صدور 851 گواهینامه انطباق خرمای صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خوزستان، محسن امانی اظهار کرد: 851 گواهینامه انطباق خرمای صادراتی، پس از بازرسی و نمونه برداری از محموله‌ها و حصول اطمینان از انطباق آنها با استانداردهای ملی مربوطه صادر می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 851 مورد بازرسی و نمونه برداری از محموله‌های صادراتی خرما در سطح استان خوزستان انجام شده است.

کارشناس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان خاطر نشان کرد: حجم صادرات خرما در این مدت 18 میلیون و 11 هزار و 646 کیلوگرم بوده و بیشتر به کشورهای امارات، ترکیه، چین، انگلستان، استرالیا و کانادا صادر شده و مبادی خروجی آنها نیز بندر عباس، بندر انزلی، بندر خرمشهر و آبادان است.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول