اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان تاکید کرد

لزوم توسعه صنایع تبدیلی و بسته‌بندی خرمای دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان بر لزوم توسعه صنایع تبدیلی و بسته‌بندی خرما در این شهرستان تاکید کرد.

لزوم توسعه صنایع تبدیلی و بسته‌بندی خرمای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین قیصری بعد از ظهر امروز در بازدید از اراضی کشاورزی دشتستان اظهار داشت: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده نقش کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش غیر قابل انکار است.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی اهمیت زیادی دارد و بدون حضور تولیدکنندگان به هیچ موفقیتی نمی‌رسیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان با اشاره به نقش دشتستان در تولید انواع محصولات کشاورزی خاطر نشان کرد: دشتستان دارای بیشترین اراضی کشاورزی در سطح استان است و قطب کشاورزی محسوب می‌شود و در واقع بر اساس آمار موجود حدود 70 درصد سطح زیرکشت کشاورزی در اختیار دشتستان است

قیصری تصریح کرد: در بسیاری از تولیدات به ویژه خرما، دشتستان در سطح کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و باید برای بازار فروش این محصول اهتمام ورزیم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه صنایع تبدیلی و بسته‌بندی خرما ابراز داشت: توسعه صنایع تبدیلی و بسته‌بندی موجبات رشد و ارتقای کشاورزی در دشتستان می‌شود و از سرمایه‌گذاران انتظار داریم در توسعه این صنایع اهتمام ورزند.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان بیان کرد: در صورت بسته‌بندی مطلوب خرما و افزایش سطح کیفی محصول، شاهد استقبال بیشتر مردم از این محصولات خواهیم بود و در این مسیر از همه امکانات موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

قیصری یادآور شد: در تمام بخش‌های شهرستان دشتستان شاهد رونق و رشد کشاورزی هستیم و انتظار داریم با همکاری سایر مسئولان روزبه‌روز وضعیت کیفیت تولیدات کشاورزی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول