اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده:

مهم‌ترین اولویت حکومت اسلامی رسیدگی به محرومان است

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: احسان و نیکوکاری در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و تأمین معاش زندگی محرومان، مهم‌ترین اولویت حکومت اسلامی است.

مهم‌ترین اولویت حکومت اسلامی رسیدگی به محرومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا در همایش احسان و نیکوکاری در لنده اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) صدقه جاریه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حق محرومان است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) مهم‌ترین اولویت حکومت اسلامی در رسیدگی به معیشت و زندگی مستضعفان است و برای ساماندهی آن باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده خاطرنشان کرد: برجسته‌ترین سفارش خداوند در نهاد کمیته امداد خلاصه شده و آن رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه و کمک به آن‌ها است.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا تصریح کرد: با گذشت کمتر از 22 روز از انقلاب شکوهمند اسلامی، اولویت مهم حکومت اسلامی به درستی تشخیص داده و کمیته امداد راه‌اندازی شد.

وی افزود: امروز ما مسلمانان باید دست به دست هم داده و با یاری کمیته امداد، فقر و فلاکت را از جامعه بزدائیم و نگذاریم محرومیت بر جامعه حکم‌فرما شود.

امام جمعه موقت‌ لنده با اشاره به حدیثی از پیامبر اکر(ص) گفت: دین و  ایمان انسان با تأمین معاش و زندگی‌اش پایدار می‌ماند و اگر در هرکدام خللی ایجاد شود؛ انسان به ورطه نابودی می‌رسد.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا خطاب به کارمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) لنده، اذعان داشت: قدر فرصت خدمت به محرومان را بدانید که این فضیلت نصیب هرکسی نمی‌شود.

وی بیان داشت: گره از کار بندگان خدا باز کردن، انسان را به اوج و قرب الهی نزدیک کرده و او را از آتش جهنم می‌رهاند.

* زدودن غبار فقر از چهره مستمند زیباست

امام جمعه موقت لنده خاطرنشان کرد: زدودن غبار غم از چهره یک مستمند مقدس بوده و کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و محرومان، خدمات بسیاری را ارائه و عملکرد زیادی در حوزه‌های گوناگون دارد.

الهی‌نیا تأکید کرد: کمک به رفع نیازهای محرومان و نیازمندان می‌تواند، پیامدهای مثبتی چون کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی را درپی داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه هر کاری که همراه با برنامه‌ریزی باشد، کارنامه خوبی را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: لنده در زمینه کمک‌های مردمی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دارد و همه به این ظرفیت‌ها اعتقاد دارند.

انتهای پیام/82013/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول