اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی مسافران با گچساران و طبیعت آن صورت می‌گیرد

توزیع 3 هزار جلد کتابچه با نام « گچساران، تاریخ، طبیعت و نفت» در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران از اهدای 3 هزار جلد کتابچه با نام « گچساران، تاریخ، طبیعت و نفت» به مسافران نوروزی با هدف آشنایی آن‌ها با این شهرستان و طبیعت آن خبر داد.

توزیع 3 هزار جلد کتابچه با نام « گچساران، تاریخ، طبیعت و نفت» در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسعود میرپورزاده ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد اظهار کرد: گچساران در مسیر ترانزیتی قرار دارد و همین امر سبب شده که سالانه در ایام نوروز مسافران زیادی به این شهرستان سفر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در زمینه برنامه‌ریزی برای تسهیلات نوروزی پنج جلسه برگزار کرده‌ایم و آخرین جلسه در جوار حرم حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) بود و ماحصل این تعداد جلسات، 17 مصوبه در جلسات فرمانداری و 43 مصوبه در مجموع جلسات کمیته‌های 10 گانه به همراه داشته است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران با بیان این‌که برنامه‌های مختلف فرهنگی برای ایام نوروز ویژه مسافران در نظر گرفته‌ایم، افزود: سیاه چادر عشایری و بازارچه صنایع دستی با 10 غرفه در ایام نوروز در گچساران ویژه مسافران بر پا می‌شود.

میرپورزاده از توزیع  سه هزار جلد کتابچه نوروز با نام « گچساران، تاریخ، طبیعت و نفت» در ایام نوروز میان مسافران خبر داد و اذعان داشت: این کتابچه‌ها با هدف آشنایی مسافران با گچساران و طبیعت آن توزیع خواهد شد.

وی عنوان داشت: زیر ساخت‌های گردشگری در گچساران برای نوروز 92 آماده بوده و قابل استفاده هستند و این زیرساخت‌ها می‌تواند سبب جذب بیشتر مسافران به این شهرستان شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران با اشاره به حضور هزاران مسافر نوروزی در منطقه گردشگری دشت دیل ابراز داشت: این منطقه گردشگری مشکلاتی هم چون نبود روشنایی دارد که امیدواریم این مشکل تا قبل از سفر گردشگران و مسافران به گچساران رفع شود.

یرپورزاده هتل پاسارگاد را هتل شاخص گچساران دانست و اضافه کرد: این هتل با امکانات بسیار بالا می‌تواند در بحث اسکان مسافران بسیاری از مشکلات را رفع کند.

وی تصریح کرد: واحدهای بین راهی در مسیر گچساران به بهبهان وضعیت مناسبی دارند و خوشبختانه از امکانات خوبی برخوردار هستند و به دنبال این هستیم که امکانات آن‌ها را گسترش دهیم.

انتهای پیام‌/‌8201/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول