اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

معیارهای لازم برای تبدیل بخش‌های دشتستان به شهرستان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: معیارها و شاخص‌های لازم برای تبدیل بخش‌های دشتستان به شهرستان وجود دارد.

معیارهای لازم برای تبدیل بخش‌های دشتستان به شهرستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، محمدحسین پرآور بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری سعدآباد اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی عبادت است و هرکس در هر مسئولیتی که قرار دارد باید با جان و دل و با همه ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت کشور گام بردارد.

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی برای رشد و توسعه بیشتر است و باید از این ظرفیت بهره لازم را ببریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت دشتستان از نظر تقسیمات کشوری خاطرنشان کرد: معیارها و شاخص‌های لازم برای تبدیل بخش‌های دشتستان به شهرستان وجود دارد و ائمه جمعه و نخبگان و فرهنگیان باید در این مسئله فرهنگ‌سازی کنند.

پرآور با اشاره به خدمات غلامرضا وفایی در بخش سعدآباد تصریح کرد: وفایی از نیروهای ولایی و خدمتگزار بود و شبانه‌روزی تلاش می‌کرد و در واقع به خدمت تعلق داشت.

وی اضافه کرد: وفایی بنابر شرایطی خواستار ترک منطقه سعدآباد بود و پست‌های مختلفی به وی پیشنهاد شد که خود وفایی خواستار حضور در آبپخش شد.

معاون استاندار بوشهر گفت: افروغ هم نیرویی جوان و تحصیلکرده است که انتظار داریم منشأ خیر و برکت در سعدآباد باشد.

پرآور با بیان اینکه تیم مدیریتی استان به دنبال به‌کارگیری نیروهای جوان در مناصب مهم است، بیان داشت: برای توسعه استان نباید هیچگونه کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

وی ابراز داشت: در حوزه فرهنگ باید کار بیشتر و مؤثرتری انجام شود و تمام مسئولان وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

پرآور با اشاره به توان مدیریتی بالای افروغ افزود: از روحانیت، ائمه جمعه، جماعات و نخبگان می‌خواهیم با افروغ همکاری و همراهی کنند تا سعدآباد در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز گفت: سعدآباد گذرگاه ورودی استان از سمت استان فارس است و مسئولان باید تمهیدات لازم برای استقرار و آسایش گردشگران و مهمانان را بیندیشند.

پرآور در پایان بر لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و یادآور شد: مایحتاج ضروری برای شب عید در سراسر استان فراهم شده و مشکلی از بابت تأمین اقلام ضروری مردم نداریم.

انتهای پیام/2451/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول