اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

جمع‌آوری 69 هزار لوح فشرده غیر مجاز در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جمع‌آوری 69 هزار لوح فشرده غیر ‌مجاز طی چهار مرحله از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

جمع‌آوری 69 هزار لوح فشرده غیر مجاز در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید حاذق‌نیکرو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری در گیلان اظهار کرد: ستاد مذکور از سه ماه گذشته به منظور صیانت از آثار فرهنگی هنری که توسط هنرمندان تولید می‌شود، با همکاری اداره کل اطلاعات استان، نیروی انتظامی، دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تشکیل شده است.

وی از جمع‌آوری 69 هزار لوح فشرده غیر مجاز طی چهار مرحله از ابتدای سال جاری تاکنون در گیلان خبر داد و افزود: ستاد صیانت از آثار فرهنگی هنری در حوزه اسباب‌بازی‌های مخرب، مانکن‌ها و لباس‌های منقش به نمادهای غربی ورود کرده است.

حاذق‌نیکرو بررسی تابلوهای مغازه‌ها را از دیگر اقدام‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به فراز و نشیب ملت ایران در سال 91 تصریح کرد: جبهه استکباری در سه لایه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به دنبال بی‌ثباتی در کشور است.

وی موفقیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف و وضعیت جهان اسلام را از مشکلات جدی دولت اوباما خواند و تصریح کرد: اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران موجب شده است پیشرفت‌های علمی و ارتباطی کشور ارتقا یابد و به افق‌های جدیدی برسیم.

حاذق‌نیکرو پیشرفت نظام اسلامی را مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به‌هنگام مردم ایران دانست و اظهار کرد: تلاش هدفمند و هدف‌محور رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به‌ موقع بسیار تاثیرگذار بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به بالا بردن روحیه پایداری مردم ایران در 22 بهمن‌ ماه توسط رسانه‌ها، یادآور شد: امسال با توجه به مشکلات اقتصادی و تامین اعتبارات فرهنگی، فعالیت‌های باقیمانده نداریم و فعالیت‌ها بیش از برنامه‌های ابلاغی است.

وی به برگزاری بیش از 100 نمایشگاه در حوزه عکس، فیلم، تجسمی و ... از ابتدای سال جاری تاکنون در استان اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حوزه نماز، عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع جزو دستگاه‌های برتر استان است.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول