اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز و با حضور دبیر ستاد حمایت از محصولات فرهنگی وزرات ارشاد

29 هزار و 290 سی‌دی غیرمجاز در گچساران امحا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: امروز و با حضور دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، 29 هزار و 290 سی‌دی غیرمجاز در گچساران امحا می‌شود.

29 هزار و 290 سی‌دی غیرمجاز در گچساران امحا می‌شود

سید زمان علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امروزه سی‌دی‌های غیرمجاز نقش‌آفرین بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در میان افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان شده است.

وی افزود: مبارزه و جلوگیری از توزیع و تکثیر این محصولات ضد فرهنگی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

سی‌دی‌های غیر مجاز تک‌های فرهنگی دشمن

علی‌پور تصریح کرد: یکی از شیوه‌های ترویج فرهنگ غرب و حمله فرهنگی به ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه اسلامی تهیه و تکثیر سی‌دی‌های مبتذل و غیرمجاز بوده که مبارزه همگانی با این روش لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران نقش خانواده‌ها را در جلوگیری و ارشاد فرزندان در راستای مبارزه با تک‌های فرهنگی دشمنان اسلام بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و عنوان داشت: امروزه خانواده‌ها با کنترل و آگاهی‌بخشی به نسل نوجوان و جوان مانع مهمی در تخریب شخصیت و تفکرات نسل آینده هستند.

علی‌پور با اشاره به امحای سی‌دی‌های غیر مجاز در گچساران عنوان داشت: امروز و با حضور سعید جابری ‏انصاری، دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی افزون بر 29 هزار و 290 سی‌دی غیر مجاز در این شهرستان امحا می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی نیز حضور دارند.

علی‌پور یادآور شد: مراسم امحای بیش از 29 هزار حلقه سی‌دی غیرمجاز ساعت 13.30 دقیقه در محل سه‌راهی- جاده پازنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول