اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر ستاد حمایت از محصولات فرهنگی وزارت ارشاد

58 هزار و 290 سی‌دی غیر مجاز در گچساران امحا شد

خبرگزاری فارس: با حضور دبیر ستاد حمایت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزون بر 58 هزار و 290 سی‌دی غیرمجاز در گچساران امحا شد.

58 هزار و 290 سی‌دی غیر مجاز در گچساران امحا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، با حضور دبیر ستاد حمایت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، شهردار و جمعی از مسئولان محلی مراسم امحای 58 هزار سی‌دی و محصولات غیرمجاز فرهنگی برگزار شد.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی گچساران در این مراسم اظهار کرد: یکی از شیوه‌های ترویج فرهنگ غرب و حمله فرهنگی به ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه اسلامی تهیه و تکثیر سی‌دی‌های مبتذل و غیرمجاز بوده که مبارزه همگانی با این روش لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای مبارزه با  عرضه محصولات غیر مجاز و حمایت از محصولات مجاز فرهنگی و هنری اقدام به جمع‌آوری سی‌دی‌ها و محصولات غیر مجاز فرهنگی کرده است.

تشکیل کمیته صیانت ار محصولات فرهنگی در گچساران

علی‌پور تصریح کرد: کمیته صیانت از عرضه محصولات فرهنگی در گچساران تشکیل شده است که اعضای این کمیته  شامل، فرمانداری، سپاه ناحیه گچساران، دادستانی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی بوده که گام‌های مؤثری در راستای مبارزه با عرضه محصولات ضد فرهنگی در این شهرستان انجام داده‌اند.

وی از تشکیل صنف فرهنگی در گچساران خبر داد و گفت: شاید گچساران از معدود شهرستان‌های باشد که صنف فرهنگی تشکیل داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران عنوان داشت: مجوزهای صنف فرهنگی توسط  اتحادیه فرهنگی شهرستان صادر می‌شود که شامل فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، بازی‌های رایانه‌ای و مطبوعات است.

به گزارش فارس، تعداد سی‌دی‌های اعلام شده از سوی روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 هزار و 290 حلقه اعلام شده بود که با افزوده شدن 30 هزار حلقه سی‌دی غیر مجاز دیگر به این آمار، افزون بر 58 هزار و 290 سی‌دی غیر مجاز امحا شد.

انتهای پیام/82014/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول