اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

تشکیل 6 کمیته برای استقبال از مهمانان نوروزی و راهیان نور در اهواز

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از تشکیل شش کمیته به منظور استقبال از مهمانان، مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این منطقه خبر داد.

تشکیل 6 کمیته برای استقبال از مهمانان نوروزی و راهیان نور در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور در ستاد نوروزی شهرستان اهواز در قالب شش کمیته اطلاع رسانی، اسکان و پذیرایی، پشتیبانی، بهداشت و درمان، امنیتی و انتظامی و حمل و نقل انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 4.5 میلیون نفر مهمان نوروزی به اهواز سفر کردند، افزود: خوشبختانه بر اساس نظرسنجی‌های سال گذشته، مسافران از خدمات ارائه شده و پاکسازی فضای شهری اهواز ابراز رضایت کردند.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه امیدواریم امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد زیبایی شهر و رضایت خاطر مسافران نوروزی باشیم، گفت: شهرداری اهواز و سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متنوعی را برای اطلاع رسانی و پذیرایی از مهمانان نوروزی تدارک دیده‌اند که از آن جمله می‌توان به توزیع بروشور و نقشه، استقرار کیوسک‌های از من بپرس، تعیین مسیر گردشگری یک روزه در اهواز، ارسال نقشه شهر در مبادی ورودی شهر از طریق بلوتوث و برنامه‌های فرهنگی و اقامه نماز جماعت در پارک‌ها و محل اسکان مهمانان نوروزی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: اسکان مسافران نوروزی نیز همچون سال‌های گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های اهواز، مدارس و سایر مراکز اقامتی صورت می‌پذیرد.

فدعمی از تنظیم کشیک صنوف مختلف، پزشکان متخصص، داروخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و نانوایی‌ها در راستای ارائه خدمات و پیشگیری از حوادث احتمالی خبر داد.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول