اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع منطقه آزاد اروند خبر داد

آغاز عملیات اجرایی فاز اول مجتمع کاوه اروند در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع منطقه آزاد اروند از آغاز عملیات اجرایی فاز اول مجتمع کاوه اروند در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی فاز اول مجتمع کاوه اروند در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند

حسن چراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با اتکا به دانش متخصصان داخلی عملیات اجرایی فاز اول مجتمع عظیم تولید فولاد کاوه اروند در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند آغاز شده است.

مدیر صنایع منطقه آزاد اروند تصریح کرد: فولاد کاوه اروند به منظور تحقق اهداف، ایجاد و بهره برداری از واحدهای تولیدی خود در زمینی به مساحت 220 هکتار در منطقه آزاد اروند در قالب دو فاز اجرایی شروع به کار کرده است.

وی با اشاره به اشتغال مستقیم 350 نفر در این طرح اضافه کرد: مجتمع فولاد کاوه در فاز اول، کارخانه تولید انواع قطعات فولادی شامل تسمه، پروفیل، میلگرد، نبشی و میله راه اندازی می‌شود که طبق برنامه زمان‌بندی شده عملیات ساخت و ساز و بهره برداری رسیدن فاز اول آن دو سال به طول خواهد انجامید.

چراغی در پایان گفت: آهن و فولاد به عنوان یکی‌ از عوامل اصلی پیشرفت صنعت و فن‌آوری و همچنین بالندگی جوامع مطرح‌ بوده است.

انتهای پیام/ 72001/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول