اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

فاصله‌گیری از ولایت عامل انحراف است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس و تحلیل‌گر سیاسی گفت: امروز فاصله‌گیری از ولایت عامل فتنه و انحراف بوده و عواقب وخیمی را از سوی دشمنان برای افراد گمراه شده دربردارد.

فاصله‌گیری از ولایت عامل انحراف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مرتضی امیری‌نژاد امروز در نشست سیاسی شهر شال اظهار داشت: دشمنان قسم ‌خورده از صدر اسلام تاکنون درصدد براندازی دین مبین اسلام بوده و در این زمینه برنامه‌هایی را برای ایجاد توطئه طراحی کرده‌اند.

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: فتنه منتظری در سال 60 از جمله فتنه‌های بود که امام‌خمینی در همین حادثه اشاره کردند که من برای جدا سازی آقای منتظری از خط منافقان دو سال خون ‌دل خورده و تلاش کردم.

وی با اشاره به اتفاقات و حوادث روی ‌‌داده در سال 1360 افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برخی از عناصر ارزشی را از دهه ‌60 به وسلیه ترور از بدنه ملت جدا کرده و به شهادت رساندند و امروز 16 هزار شهید ترور نشانه ایمان و بصیرت ملت برابر حوادث و فتنه‌های گوناگون است.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از ترور‌های سال‌های اولیه انقلاب اسلامی به طور رسمی فاز نظامی را آغاز کرده و وارد جنگ سخت شدند، تصریح کرد: دشمنان البته با مقاومت جانانه ملت و تقدیم هزاران شهد در این جنگ نیز شکست خورده و باطل شدند.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی ابراز داشت: در شرایط کنونی جنگ نرم دشمنان و مستکبران با ساخت و تولید القایی شبکه‌های مختلف رسانه‌های قصد برهم زدن ریشه خانواده‌های اسلامی را داشته و در این زمینه توطئه ‌آفرینی می‌کنند.

امیری‌نژاد با اشاره به بصیرت مردمی در ماجرای فتنه سال 88 گفت: برنامه‌ها و مقاصد دشمنان اسلام به‌طور کلی در دو موضوع براندازی آشکار و پنهان خلاصه شده و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه فاصله‌ گرفتن از ولایت حتی به اندازه یک‌ سانتیمتر نیز به عنوان فتنه و انحراف بوده و توسط ملت دفع می‌شود، عنوان کرد: در فتنه سال 88 که ماکت تکمیل‌ کننده فتنه در تیر ماه سال 1378 بود، خواست دشمنان برای ضربه به ولایت مطلقه فقیه بوده که البته پیروز نهایی در هر دو فتنه نیز خود مردم به حساب آمدند و ننگ آتشین برای دشمنان به بار آمد.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان در جبهه جنگ نرم امروز به دنبال فساد و تباهی جامعه هستند، عنوان کرد: فتنه و انحراف در حقیقت دو لبه یک قیچی بوده و ولایت فقیه تاکنون عامل پیروزی بوده است.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران و دشمنان داخلی و خارجی به عامل ولایت برای پیشبرد‌ ملت و پیروزی‌ها اذعان دارند، خاطرنشان کرد: بصیرت ‌افزایی و روشنگری برای مردم سبب پایداری هر‌چه بیشتر ستون‌های انقلاب اسلامی شده و عزت جمهوری اسلامی را‌ روز‌ به روز در جهان بیشتر و مضاعف‌تر می‌کند.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول